fresh and clean!



mitt badrum innehåller väldigt många produkter för hår, hud, hy, kropp&själ! vilket är en stor intresse-ikon. det är sinnes viktigt att alltid vara fräsh och ren, enligt mig. så tänkte dela med mig utav lite tips. (har tyvärr inte med alla produkter på bilden)

i håret under tvätt - jag älskar bed head, som ni ser på bilden, har 4 olika sorter. ett för färgat, två för skadat (som reparerar håret), och ett för frizzy hår.

i håret efter tvätt - har fyra olika favoriter, mark hill's serum - perfekt för att få lite mer tjockhet och liv i håret. mark hill's silkdroppar - toppen för att ge nytt liv till håret! biosilk silkdroppar - är den bästa enligt mig! luktar helt underbart, samt ger en fin glans i håret! & bed head's toppkräm - som reparerar slitna toppar.

på kroppen under dusch/bad - natusan babywash. gör huden otroligt len&mjuk. soap&clory - clean girls body wash. luktar friskt och är en frisk fläkt för huden. bomb - som man skall ha i badet. den lugnar ner stressig hud, samt luktar den helt underbart!

på kroppen efter dusch/bad - natusan babyoil. göra huden glansig och len! soap&clory - clean girls body butter. toppen för huden! ger en frisk lukt och ger en otroligt len och fräsh hud.

tvätt för hyn - neutrogena daily scrubb. gillar jag bäst! gör hyn fräsh och fin. lämnar den matt och jämn! (allt ha med olika hud typer att göra, tänk på det!) samt tänk på att alltid använda samma serie utav dina ansiktsprodukter, pga dom innehåller samma ämnen! änvänder du t. ex niveas tvättkräm, och sen neutrogenas ansikts vatten så kan hyn blir värre, isället för bättre, och detta pga av vad jag sa - olika "ingredienser". 

ansiktsmask - älskar body shops - tea tree face mask. rensar hyn på djupet! djupverkande och porrensande. lämnar hyn fräsh och ren!

parfym - har alltid nya favoriter men två som alltid kommer bestå är thierry mugler alien. bästa ever! ni måste lukta på den för att förstå vad jag menar. sjukt frisk och fräsh! & armani - emporio she. otroligt frisk doft, samt väldigt fräsh! en parfym som stannar kvar på kroppen hela dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0