when rain turns to sun . .

idag vore det riktigt synd att ens försöka klaga på vädret. helt sjukt underbart har det varit idag, och det tackar vi för ! skolan sto på schemat idag, 1000 - 1515, sen därefter blev det träning tillsammans med tessan, good girls ! blev enbart styrka idag, och imrgon samt fredag blir det styrka och spinning . :)

efter träning så blev det att åka hem, äta och duscha, skulle egentligen träffat josse men vi flyttade fram det till måndag. så jag och martin möttes vid stranden och gick där lite, och bara hade det bra med andra ord ! :) tjata på honom att när och om vi flyttar ihop så vill jag ha en råtta, en iller, två katter, en hund, samt en massa andra djur. men HELST en råtta . . hemma får jag inte ha någon, och martin vill inte iheller ha någon, så jag får nog aldrig min älskade rätta . fast jo, martin dör nog innan mig så ska skaffa en då, eller två st bara för att ! ;) jag är en djur-människa och vill ha många djur, det vet nog mina nära och kära . ser mandi ett djur så är det : naw, kolla !! ♥ ♥ ♥ med andra ord - j a g ä l s k a r d j u r ! men alla kan inte vara som jag, och det får man acceptera. ska iallafall ha några st djur, när jag har tid, bra med pengar och ett hus ! :) min dröm är att öppna ett ställe för djur som far illa, hemlösa osv . det hade varit rena drömmen !! hade älskat det super . kanske en dag ! :)

imorgon blir det skolan 0810 - 1500, uss ! :s sen därefter blir det hem till mig, käka och sen vidare till träningen med tess. därefter blir det antagligen att sova hos martin, så det blir en helt vanlig dag kan man säga ! :)

LÄGG MÄRKE TILL MIN BILD !! NAW, EN RÅTTIS BEBIS . ♥ hur kan man inte vilja ha en sån sötnosis ? . .


Kommentarer
Postat av: Kusin Vitamin

Av alla sådanna Smådjur jag haft så var Råttorna jag hade de absolut trevligaste. Utan tvekan! Mycket intelligenta, kelna och gosiga djur. Låg hos mig i sängen om nätterna och var så fin så! Mycket Kärlek där!Så,,jag håller på dig!

2010-04-14 @ 21:40:56
URL: http://gremlinsmamman.blogspot.com
Postat av: mandi.

tack för stödet, men jag tror inte jag kommer få som jag vill, och det är lite deprimerande, faktiskt. det är ett djur som jag verkligen vill ha. men men, vad gör man ?

2010-04-15 @ 09:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0