har inte direkt . .

har inte direkt hänt något dessa dagar, var skolan igår, hem ill mig och sen vidare till träningen med tess, därefter hem till martin, mat, film och sovning ! :) ♥

sen idag har dagen bestått utav praktik, solning, nyligen gjort mat med martin och nu sitter man här ! ska lämna datan närsom faktiskt, martins syster kommer hit, eller vi dit ? sen måste jag hoppa in i duschen och sen blir det bara american pie, mys och sovning, mys ! :)

imorgon
blir det praktik 1000 - 1800, sen 1800 blir det spinning tillsammans med annica, vilket innebär att vi får gå cirkus 1745 ! sen vidare hem där molly väntar (min och martins katt, ska passa henne när han åker bort)

sen fredag blir det praktik igen, 1000 - ? vet inte alls när jag slutar, lär får reda på det imorgon ! sen är det tjejerna som gäller, mat, fixa oss, vidare till martins lägenhet där vi sa förfest lite ! sen vidare till stan. ska bli duktigt kul faktiskt ! nalkas mycket folk i stan ? eller ute överhuvudtaget . . kommer inte bli lugnt, inte tillsammans med tjejerna ! ;) ♥ ska försöka ta riktigt mycket bilder, lååååååvar  . . inte ! men, ska försöka ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0