just nu.

just nu sitter jag på lunch, 11:00-12:00. tidigt lunch, i know! men började 07:30 och slutar 16:30, så där har ni orsaken så att säga. ska snart trycka i mig kyckling och broccoli, och resten utav tiden ska jag bara softa. för att jag käen! efter jobb blir det gymmet, cardio + styrka. möjligen lite solning innan/efter, vi får se helt enkelt. efter gymmet ser det ut som att jag ska träffa annie en stund. (: efter det blir det raka vägen hem, duschen och sen sängen. börjar 07:30 imorgon igen, så blir tidig uppgång liksom. annars i veckan så blir det jobb hela veckan dessvärre, förutom lördag! sen träning för fulla muggar, och det bästa - vännerna. :)

på tal om annat, ni vet att jag nyss lade en beställning på träningskläder? mina byxor gick loss på 700;- sjukt pris, i know. men nu ska jag berätta en sak - det var värt det! jag älskar dom, sjukt sköna, snygga, dom andas verkligen, och ja, jag bara älskar dom. mina skor passade perfekt och linnena som jag beställt behöll jag mer än gärna. hela beställningen var mycket lyckad!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0