you're just a toy.


ett ämne som väldigt ofta dyker upp är vänner som försvinner när dom går in i ett förhållande! kan någon förklara för mig varför man ska behöva försvinna bara för att man har en pojkvän? ska man sluta leva, festa, träffa sina vänner bara för att man går in ett förhållande? man binder sig och lägger hela sin värld i sin partners händer, och helt plötsligt ligger inte ens vänner på första plats, inte ens delar dom första platsen med pojk/flickvännen, utan dom åker raka vägen ner till andra platsen. och klassikern - när förhållande tar slut, då duger vännerna! helt plötsligt börjar man få sms, mobilen ringer och helt plöstligt gör den här människan entré i ens liv igen. vissa godkänner det, andra inte. jag förstår inte, hur man kan godkänna det. hur mycket kan du som människa betyda för den här människan? inte ett skvatt ska du veta. du tror att du betyder något, du hoppas att du betyder något. men du är bara en leksak som duger tills en finare och bättre leksak dyker upp.. du ska finnas där 24/7, du ska vara en axel att gråta ut på, du ska vara där hela tiden.. tills dagen kommer! "hon var allt för dig, men du var inte allt för henne" alla visar sitt rätta jag till sist, vissa är dom vi trodde att dom var. andra spelar bara en roll! skrämmande när man tänker efter, eller hur? dom är inte ens värd att bli kallad vänner, då dom inte vet var ordet "vän" innebär. jag vet att många utav er känner igen er, att ni alla haft och har såna här människor i era liv. det är upp till er hur ni ska hantera det, men ni alla vet vad ni egentligen borde göra. att jag en gång kallat er vänner.. jag ångrar mig!

längtan efter snön.


det är så skönt att komma hem efter en lång dag på jobb, och lägga sig i sin säng! det är exakt vad jag gör just nu - ligger i sängen. här tänker jag stanna tills jag ska upp imorgon 0610 för att duscha, äta frukost och sen ta bussen 0713 till jobbet. it's just to good to be true! imorgon blir det jobb, 0800 - 1700, och sen jobb på gymmet 1700 - 1800. så det blir en lång dag imorgon, sen efter imorgon så är det fredag och efter 1700 på fredag tar jag helg! det ska bli dunder skönt med helg. malmö, väla, och bara mys! jag vill ha snö..

tight body - everybody wants it.

sitter just nu och har lunch, 1200 - 1300! hur skönt som helst med en hel timme. gick på idag igen med proteindieten, men med frukt och grönt direkt från början. frågor? inga? nämen så bra. jobbar till 1700, efter det blir det raka vägen hem, och slänga sig i sängen. finns liksom inte mycket mer att be för när man jobbar 0800 - 1700. blir en såftekväll med hopp om att komma i säng i tid idag (hur ofta säger man inte: idag ska jag lägga mig i tid!) får se om det går bättre idag, till skillnad från dom senaste 21 åren. haha!


just some inspo.


nedräkning.

17  dagar kvar tills jag fyller
år.
26  dagar kvar tills  julafton.
33  dagar   kvar   tills   nyår.
35  dagar  kvar  tills  london.
67 dagar kvar tills jag börjar
tatuera hel arm.
211 dagar kvar tills magaluf.

WE'RE GOING TO MAGALUF!

nu är det 100% bestämt, och bokat! den 27 juni åker jag och tanja till magaluf, där stannar vi i 10 nätter. ah! gud vad kul det ska bli alltså. ni som inte varit i magaluf - åk dit medans ni är unga. det är en bra bit tills vi åker, och det är ändå bra, för då hinner vi komma igång med sommar-figuren lite bättre. trimma till den liksom! detta blir fjärde gången som jag är i magaluf, och jag tror ni alla har hört talas om magaluf? fest, fest, fest och åter fest. det är absolut därför man åker dit. och jag har haft lika roligt varje gång jag varit där!




lusse-musse-bulle.

sitter just nu på jobb och fetar i mig en lusse-jävla-bulle. självdå? okaj!
slutar 1500 idag  och  vad kan man säga? det ska bli sjukt skönt alltså!


live your damn life right.

varför är folk inte mer spontana i livet? jag blir lite less på folk som alltid ska hitta en anledning till att göra sakerna dom älskar att göra i livet. gör dom bara, missa inte för mycket i livet. go wild, get free, get spontaneous! varför leka perfekt i en icke perfekt värld?


många lever som om dom hade ett liv till att hämta ut på posten.. men sorligt nog, så är det inte så. vi lever nu, vi lever här och vi lever idag. livet handlar inte om att få ett bra jobb som möjligt och tjäna miljoner, livet handlar inte om att tveka, livet handlar inte om att alltid behöva hitta orsaker till att göra vissa saker, livet handlar inte om att planera, livet handlar inte om att vara perfekt.. du är livet - lev det precis som du vill leva det. du är bara ung en gång, och du kommer aldrig tillbaka. livet är det som händer medans du gör upp planer..



många har så bråttom i livet, nästan precis som om det vore över imorgon.. ha inte så bråttom med att leva. du hinner! jag tror många har missat poängen med livet.. kyss en främling, gör något pinsamt, dansa nätterna långa, åk på en svinig festresa, skratta när du kan, dansa i regnet, släng dig i snön, drick dig redlöst full, skrik tills du blir hes, fjönta dig, berätta pinsamma sanningar, erkänn att du lyssnar på justin bieber, vinterbada. vill du supa en måndag - gör det. vill du dra någonstans - gör det. vill du äta skräpmat mitt i veckan - tveka inte.. stop acting like ms. perfect! en dag, så kommer ni förstå vad ni gick miste om i livet.



sluta stressa - lev istället. whatevah om du får ett fel på tentan liksom? du vet ju svaret. spelar det någon roll om du missar bussen? det kommer alltid en ny. och om du inte får jobbet du sökte? det kommer fler. spelar det någon roll om du kommer fem min försent? klockan stannar inte för någon. so what om du missade träningen idag? det kommer fler tillfällen. och om du kanske ångrar din tatuering i framtiden? du älskade den när du väl hade gjort den. sluta ha ångest över grejer som inte har någon betydelse. det finns inga regler om hur du ska leva dit liv..


håll inte på att ångra saker du gjort i ditt liv. ångra inte saker som en gång fick dig att le! vill du tala om för en främling att han/hon stinker - gör det. tycker du om någon? berätta det då. vill du färga håret rosa - go for it. vill du berätta för någon att du älskar den? vad väntar du på



det finns så många som inte tänker på det - men många lever inte fullt ut. ni sätter upp regler i livet, ni kan inte då, och ni kan inte det. do it do it DO IT! säg inte "vi får se" utan säg "självklart!" säg inte "jag vet inte" utan säg "utan tvekan!" säg inte "jag ska kolla upp det" utan säg "vi gör det!"
alla har vi olika drömmar. se bara till att fullfölja dina drömmar innan det en dag är försent och innan du tar dina sista steg här på jorden. du kommer tacka dig själv för att du lät dig själv leva livet! livet väntar inte på dig..

tonight.


inte varit hemma sen 0745 imorse, av den enkla anledningen att jag jobbat. först på h1 och sen på actic (spinn) 1900 kom mamma och hämtade mig vid gymmet. har nyligen käkat, slängt in tvätt i tvättmaskinen, duschat och nu ligger jag i sängen. dö-skönt är det! är så himla trött ikväll. börjar 0800 till imorgon, och slutar en mycket skön tid - 1500! därefter stan med maria.

när livet vänder totalt.

sitter just nu på lunch. och är extremt glad alltså! när det är 100% klart så lovar jag er att jag ska berätta varför jag är så glad. jag är så äckligt, svinigt, vidigt, löjligt, jävla glad. haha! överdrivarn' det är mer eller mindre ingen som vet något än, eller jo! max en - två pers, och en av dessa personerna är med på detta! (: lyckorus or what? nyfikna, right? haha. men ni lär få veta rätt snart, hoppas jag. (:

efter jobb idag så blir det spinningen. och efter det så blir det att åka raka vägen hem, käka och slänga mig i sängen! en redig torsdag det alltså! imorgon är det jobb, 0800 - 1500. super skönt att sluta 1500 på en fredag. efter det så ska jag träffa upp maria för lite mys på stan och lite mat på haket. ska bli hur trevligt som helst (: så helgen kommer bestå utav väla, maria, stan, fia, film och bara må. en riktigt myshelg! ♥


my heart goes: shala la la la!
























helarm.



förresten, jag har bokat tid för att börja tatuera helarm.
det känns så rätt!


right now.



sitter  just nu  på  jobb,  har  lunch  ett  tag  till,  sen  är det på det igen! slutar 1700, och då är
det  dags  för  jul-shopping tillsammans med mamma.  fattas fortfarande rätt många julklappar
så ska köpa så mycket jag bara kan idag! (: efter det blir det mat, film och sova. jobb imorgon
0830.


get juicy baby.





produkter från viva la juicy är något som står på min "klicka-hem" lista!

word.




kiss me tierd.


jag tror att ni förstår varför jag uppdaterar så dåligt, right? om inte, så jobbar jag mer eller mindre varje dag nu. speciellt förra veckan, då jobbade jag exakt hela veckan, inkl helgen! blir ofta 0800 - 1700, och efter en lång dag så är man ganska trött när man väl kommer hem. just idag är jag så himla trött alltså! och sen har jag ju min spinning 2ggr/veckan, så dom dagarn då jag jobbar till 17, sen spinning efter det, då är jag totalt slut. haha, kolla som jag klaga. fakk you mandi! nej, men är super glad att jag fått jobb, men dom tidiga morgnarna är pest. you know it!

simply perfect.


disappointed.

just nu känner jag mig så besviken på många.. många som jag en gång trodde var något att ha i mitt liv. jag bryr mig inte om ni tar åt er, för jag har kommit till den punkten i livet då jag känner att jag inte bryr mig mer helt enkelt.

jag ska inte ta upp mig själv till skyarna nu, men jag är den som alltid bryr mig, jag hör alltid av mig, jag ställer alltid upp.. men nu säger jag upp mig från den tjänsten. jag slutar helt enkelt. jag ska inte behöva höra av mig till alla, undra hur det är, när inte någon utav er gör det till mig. det får liksom vara nog nu! ni förtjänar verkligen en nominering för rollen ni spelar!

man blir trött, trött på att ni ska leka mrs. ärlig. "jag är så ärlig, och jag säger alltid vad jag tycker och tänker, jag snackar aldrig skit" bull-fakking-shit! försök trycka upp det i röven på någon annan för jag köper inte det. vi alla snackar skit, vi alla är skurkar i denna icke perfekt värld, ingen är oskyldig! vissa av er tar upp er själva till skyarna, långt ovanför molnen, men en dag har ni tagit er så långt upp att ni bränner er rejält på solen!

att behöva känna sig såhär besviken har aldrig inträffat mig.. förrens nu. och nu har jag verkligen fått veta hur det verkligen känns. antagligen en känsla många utav er redan känt! jag har insett.. äntligen insett, att jag behöver inte er i mitt liv längre


just nu.

go' morgon världen. är ni vakna? själv har jag varit vaken sen 0650. satt klockan på 0630 men gick sådär med att komma upp då. men hann iallafall käka, klä mig och slänga på lite smink. så man ser ut som en människa! sitter just nu på jobb.. börjar om sex min. lång dag idag, 0800 - 1700. men.. i can do it, right? efter en lång dag på jobb funkar det bäst med fredagsmys ikväll, inte sant? blir pasta/kycklingsallad som jag gjorde igår, som hade räckt till ett sällskap på 10 pers! gjorde to much, så därför åt vi det igår, jag åt det till frukost, jag har det med mig på jobb idag. n skall äta det, och jag ska äta det ikväll. och där lär ändå bli över! haha. (: så sallad, choklad och frukt med en film ikväll. låter bara för bra! (:


change..


pink brother.



min bror i min one piece, haha! amen allvar
han passar fan i den. erkänn?! hahahahaha!


just nu.

sitter just nu på jobb, men har lunch. 1200 - 1300! skulle egentligen börjar 1300 idag, men min chef ringde runt 0900 och bad mig komma tidigare, så var på plats 1000. så blir med andra ord jobb 1000 - 1700, sen spinning 1800 - 1900. efter det blir det kanske powern med maria, 1900 - 2000. men får absolut se, då det blir en lång dag idag, samt att jag börjar 0800 imorgon.


..


vi drömmer allt för ofta om
ett liv vi inte har..

be clean.

jag är parfym-kåt, och jag har ett luktsinne som ingen annan. så vill varmt
rekommendera clean's parfymer. spec. warm cotton! varje gång jag har den
på mig så kommenterar folk hur gott jag luktar!



just nu  så  har  eleven.se  ett clean gift set för 695;- där du då får
clean's  warm cotton, cotton  t-shirt, freas laundry och shower fresh
(30ml)  och tro mig, dom  håller hela dagen! detta är inga parfymer
som du  tar på  och sen  är den borta efter fem min som med dom
flesta parfymer. unna er detta!

just like cherry blossom.


"lagt kort ligger" i sängen just nu. jobbat 1300 - 1700, efter det blev det bussen direkt hem, käkade, duschade och nu som jag skrev - sängen! kollar just nu fam. guy, man kan bara älska det. konstig nog är jag trött, så tänker ligga kvar här i sängen. imorgon blir det jobb, samma tid som idag. såft! efter jobb är det mitt andra jobb som gäller, spinningen. efter det lär det blir bussen hem, sova och sen blir det jobb 0800 på fredag.

i helgen är det fullt upp. på fredag är det jobb som sagt, 0800 - 1700, efter det blir det mer eller mindre fredagsmyys, klassiker! på lördag och söndag blir jobb i klippan 1000 - 1700. sen på lördagkväll blir det middag på haket tillsammans med actic intruktörerna. en middag som jag styrt upp, så det ska bli extra skoj!

love..


usa flag.



när decemberlönen kommit så står denna på listan
att klicka hem!

2night.

nyss ätit mammas underbara mat (hon är en grym kock!) tvättat facet och hoppat i min ullareds-"one piece" har nu landat i sängen, glor på tv och sitter vid datorn, ofc. om ett tag blir det skype-dejt med mina. det var alldeles för längesedan nu. vi har en massa att snacka om! så det ska bli super kul. ännu roligare blir det när hon kommer hem till skåne! (:

sugen.

slutar om tjugo min och av någon anledning tycker jag att
jag är värd pipparkagor (pepparkakor)


candy landy.



nyss duschat, käkat och nu sitter jag i sängen. ska snart göra ve
mig och sen blir det bussen mot jobb.

..



ryser..

pink sugar.



london bby.




lagt kort ligger.

fyra dagar sen jag skrev sist ser jag.. fyy! förstår att det är fett segt att hänga med en blogg där "bloggaren" updaterar 1ggn per år, typ? men som jag skrev sista, så är det mycket nu. i fredags jobbade jag, 0800 - 1700, efter det blev det välförtjänt fredagsmys. i lördags drog vi iväg till ullared, gick mer eller mindre där hela dagen och var hemma igen runt.. 2000. köpte bara lite saker så som jacka, fake (ofc) onepiece som var tre gånger förstor.. när jag skulle ta en så var där bara storlek L och XL. sen idag på jobb fick jag reda på att tidigare under dagen fanns där massa XS och S, och även mot kvällen hade det kommit in mindre storlekar. blev ledsen ): den jag har nu hänger nere vid fötterna typ.. just my luck! anyway, mot kvällen när vi kom hem så var vi tot. döda, så det blev soffan och sen sängen. i söndags blev det malmö för att kolla lite fresht julpynt, och bara kikade runt. mot kvällen blev det det rejält med söndagsmys, det blev chokladfoundué med kex, färsk banan och annanas! vore fel och klaga ju.. sen blev det sängen då vi båda skulle upp 0600 idag.. och idag var det jobb, 0800 - 1700, och för att göra ett instick så trivs jag super bra. super roligt att träffa massa nya människor! iallafall, sen 1800 - 1900 skulle vi gå igenom lite saker på jobb. efter det drog jag med ulrika till min spinning, och hon i sin tur drog med sin kompis. super skoj! just nu är jag rejält död, vilket ni nog förstår. mer eller mindre jobbat 0800 - 2000, high fat five! nu snart ska jag ställa ifrån mig datorn och sova. dör av trötthet!

i get to kiss you just cuz' i can.


ohh, har varit super dålig på att blogga, i know! men har verkligen inte haft tid alltså. kommer var ont om tid framöver också, men ska försöka att blogga lite varje dag iallafall. tänkte berätta lite vad som hänt dom senaste dagarna: stan, lunch med mami&bror. varit på h1 och pratat, varit på utbildning två dagar där och imorgon är min första arbetsdag där! med andra ord - jag har fått jobb. happy! jobbat på actic (spinningen ofc!) och sen bara vanliga vardags sysslor ni vet..

ahh, ska dela med mig utav min synd också, igår när vi kom hem så var vi så äckligt hungri så vi köpte kebab och pizza, julmust, och kladdkaka. allt gick ner ska jag tala om! haha. som det kan gå ibland va? haha! anyway, imorgon är det som sagt min första jobbdag på h1, jobbar 0800 - 1600. efter det blir det åka hem, film och bara ha "fredags-myyys" och sen på lördag blir det ulla-jävla-red. ska endå bli kul asså, haha. ska handla en massa har jag bestämt mig för (: efter det så kommer vi nog vara helt döda, så då blir det nog bara att dö i soffan med film och gotte. high five! så det blir en bra helg.

tappat mig själv.


jag har tappat allt känns det som, jag har tappat mig själv.. jag är ofokuserad
ur  funktion   och   helt  omotiverad.  jag  har  tappat  gnistan  för  allt.  men..
jag är nog snart tillbaka

eyes..




j. campell




finner inga ord..

pinsamt.

jisses vad dåligt jag mådde igår. när jag vaknade på morgonen så var jag fortfarande full, hur illa är inte det?! har aldrig haft en värre baksmälla. det är inte värt det dagen efter altså. med måtta eller inget alls.. men vet inte alls vad som gick snett alltså. det lär dröja innan jag går på det igen, om jag ens går på det igen? mådde skit hela gårdagen, usch! fick iallafall mc mat, det gjorde min söndag ska jag tala om.

idag gick jag upp runt 0900, och hoppade rakt in i duschen. mitt hår alltså, katastrof! hoppas det går att kamma ut. fick döda det med 100 liter balsam, typ. ångest! det var som en endaste stor boll-fan! look down ↓ pinsamt när det går så illa alltså, pinsamt! sitter iallafall i sängen nu, hoppas att jag duschade av det mesta av min ångest.. ikväll blir det spinning. det ska bli skönt, skönare än vanligt. 


magic.


beauty.



all i want for christmas is calvin klein! i know that
he can make me so happy'

orofluido.


glitter till hår och kropp
snacka om vilja-ha!

f r i d a y.



friday morning
' och har nästan nyss käkat frukost med mami och bror! nu sitter jag i sängen, och har planerat att göra det någon timme. ikväll, eller i eftermiddag mer eller mindre, så blir det bussen ner till stan för att få jobb-tider runt jul, och sen efter det blir det att hålla i spinningen, 1730! efter det så blir det fredags myys. bbrh! bara slöa med gotte, och braiga filmer. imorgon är det halloween party på tivvan, ska man dit? självklart! var rödluvan förra helgen i lund, och skulle egentligen vara det imorgon också, men nä, blir något "enklare" lovar att visa bild imorgon/söndag.  så ser framemot en bra night på tivvan. yeah!

the last time..



"..and that was the last time we saw them alive"

alien.





asså tjejer, lyssna nu: spring och köp denna, eller
klicka hem den. den dödar, jag lovar er!

the end is only the beginning..


go' kväll fifan. vad gör ni? själv har jag nyss hoppat ut ur duschen, ätit stenhårda pannkakor och "bingo-lotto-20år"-kola. high five, or low five? har haft pass, efter det slank jag in och körde power tillsammans med marie, nybörjare som man är så fick maria mer eller mindre visa allt och berätta allt. bebis-mandi? haha. men det var kul, och jag insåg verkligen hur svag jag är. spinning instruktör, och svag.. fin kombination va? tur att jag vet hur man vifta på rompan på en spinningcykel då va? (; maria till mig "hör av dig imorgon och berätta hur du mår. hihi" oh, jag kommer nog må, sen hur är en annan femma! (; kommer ha träningsvärk i hela kroppen, inkl öronen! nej, but yah' get it? good. nu ska jag snart bädda ner mig och glo på en go västern film, ni bah' O_o.. eller inte. skojade ju, hihih. ska se "what dreams may come"

keep smiling..




thumbs up.

MEN JAVISST!
fick nyss ett samtal från ett jobb. ska dit på tisdag!
jag är en av dom få som faktiskt vill jobba..




today is a good day.


känner mig duktig idag. gjorde mitt egna spinningpass utan n's hjälp. hur bra är inte det liksom?! haha. så det ska jag köra på ikväll. hoppas att mina kunder gillar det (: har även städat, duschat, och lagat mat. vuxenpoäng till mig or what? ni bah' o_O eller? hah. ska snart ta på mig mina nytvättade träningskläder på min nytvättade kropp. olala! säxi mändi. haha! om cirkus 2h så ska jag åka hem, slänga av lite saker och sen åka vidare till gymmet för att ha pass. och antagligen följa med maria på powern efter. hon tjatar så! (; nä, skoja. men ska testa det iallafall! och förresten: FAKK VÄDRET!

getting better..




frock and frill.





sommaren är långt borta, men denna klänningen var en riktigt
skönhet enligt mig.

heaven is a place nearby.


har nyss bokat bord till sjutton pers på haket i helsingborg. jag valde att styra upp en instruktörs-middag för oss som jobbar på actic i helsingborg. så dit ska vi den 19de november och käka, och ha det trevligt. ska bli super skoj! just nu sitter jag i soffan, är litet dystert fortfarande efter igår. inget som hänt mig, men kan säga att någon som står mig väldigt nära fick en otrevlig nyhet.. så det är ju sisådär.

ikväll blir det nog väla en snabbis, ser det ut som? vi ska enbart kolla efter små-saker till halloween. köpte ju rödluvankläder, men vill inte vara det denna helgen i g e n. haha, lönt eller? nej, men vi får se vad det blir. om det bli samma or not.

vissa är bra, andra inte..

igår var ingen bra dag.
idag är den nog mycket bättre!

i'll be right here for you 

RSS 2.0