ash.



dessa fick följa med mig hem från väla i tisdags.
love it!

veckan.

trots blåsten, allt gott? det blåser skämtsamt mycket idag, inte ok! men vad gör man liksom? just nu sitter jag på jobb, 11:30-17:00, sen ska jag springa till bussen och ta först bästa för att sen ha spinningpass 17:30. efter det blir go har or go home på gymmet. och sen efter det blir det fruktis-kväll med jessie. (om inte vädret hindrar oss!)

i veckan har det inte hänt allt för mycket. i helgen jobbade jag, både lör, -och söndagkväll. på söndagen kom steffi hit en stund, och sen vid 19:00 kom annika hit med thai-mat. yummi in mah' tummi. vi snackade en massa, om allt! och kollade lite film. hade super mysigt, tack bäste du! ♥ måndags var det endast jobb, och gymmet. i tisdags var både jag och annika lediga, så vi drog iväg till väla. handlade lite mer än tänkt, men blev super nöjd över köpen; nya byxor, skor, samt underkläder och sport-topp. tummen upp! efter det var det gymmet tillsammans med maria, och sen hade jag spinning 18:30-19:15. (: igår var det enbart jobb, min spinning 18:00-18:45 och avslutade kvällen med gymmet och maxi.

helgen är jag ledig, och det ska verkligen bli super skönt. jag ska träffa steffi på lördag, och på söndag ska jag träna med maria och sen ska vi avsluta kvällen med att göra hemmagjorda proteinbars. med andra ord - en bra helg!


amino.


fick hem min duramax igår från bmr. hoppas på ett gott resultat, och god smak.
men, det återstår att se. (:

just little mandi.


do you ever wish you had a second chance to meet someone again for the first time?

insta.


just do it: littlemandi

söndag.

söndag, jag tycker inte jätte mycket om dig, men du duger! nyss börjat jobb, ska sitta här och må gott fram till 23:00. snart dyker steffi upp, och senare kommer annika med käk och mys. kan faktiskt inte bli bättre! idag körde jag skiten ur mina ben och min rumpa. det kommer kännas imorgon, and i love it! så.. ja, så ser min söndag ut. inte något storslaget direkt, men absolut bra ändå.

imorgon är det en ny vecka, och jag har en riktigt go vecka på jobb, sovmorgon, slutar i tid och så ni vet. kan inte bli bättre. ny träningsvecka också, och det kan bara bli lika bra som vanligt. spinning x2 - helt ny musik, hoppas kunderna kommer gilla det! ska köra lite tillsammans med misja, och förhoppningsvis med maria. så min vecka ser ut precis som vanligt, inga konstigheter liksom. dessa månaderna är inte dom roligaste men jag tycker om dom på så sätt att man kan fokusera på träningen, och sen när solen tittar fram och varmen kommer på besök så.. ni fattar! (: dock kommer det bli mycket enformigt fram tills sommaren, men det är så det får bli, och det är så det ska vara. (:

förändringar.

alltså det är en sak som ni måste förstå, och det är att det är så värt det. värt vadå undrar ni då såklart.. att gå ner i vikt pratar jag om, att få den kroppen man länge önskat sig, att verkligen se förändringen. idag när jag kollade i spegeln så bara kände jag något jag aldrig känt förr, och den känslan fick mig att motiveras ännu mer. det var ett tag sedan jag gick ner i vikt, cirkus 10-11 månader sen, men jag tycker inte att man ska stanna där, man forsätter. och med det menar jag att man fortsätter förvandla kroppen, men ger sig själv det man vill ha. tänk efter, vad vill jag ha? jag vill ha en tight, och stark kropp, och jag kommer få det, för jag tror på att jag kan, och jag är påväg dit. jag ser hur min kropp förändras, jag ser förvandligen utav mitt hårda arbete och god kost. gör mig en tjänst, vänta inte, vänta inte "tills på måndag" börja idag, och bara gör det. dom flesta som läser min blogg vet vad jag gått igenom, och jag har sagt det innan, och jag säger det igen; fy-fan vad värt det ha varit!






back on track.

vilken dyster tid det varit i mitt liv, framför allt att mitt hjärta, mitt liv, min snutta - gick bort. jag saknar henne, dagligen, och jag tänker på henne varje sekund. sen strax efter blir jag sjuk; vinterkräksjukan! kan vara något utav det värsta jag varit med om. skatta er lycka om ni inte haft det, eller kommer få det, så att säga.

men nu är det dags att börja på nytt kapitel, behålla fina minnen och vara tacksam för den tid som varit och för den tiden som skall komma. känner mig mycket lyckligare och gladare. träningen går så himla bra, och det är trots träningen som är min prio 1 i dagsläget. spenderar min tid på gymmet, och över blir inte så jätte mycket tid. i och med att jag varit sjuk en hel vecka, så finns det inte jätte mycket jag kan berätta. har legat i soffan, kollat tv och haft mycket tråkigt. men som sagt, back on track, körde mitt första pass igår. skulle egentligen kört själv, men misja var på plats så vi körde tillsammans. kan säga att det känns idag, och det är väl det som är meningen. idag var jag på plats igen, körde rygg/axlar, samt mage. och kvällen avslutar jag tyvärr på jobb.. 15-23 ): efter det blir det bussen hem, och sängen. upp i tid imorgon för att dra iväg till gymmet. och hur tror ni att jag avslutar kvällen? mycket riktigt, jag avslutar den på samma sätt som idag; jobb 15-23 ): men det vore synd att klaga, det är så lugnt så, kan blogga, glo film och imorgon kommer först steffie hit, och sen kommer annika. så det ska bli mys! ♥


jag älskar dig.

Våra liv är som hotell; Vissa checkar ut tidigare än andra, vissa lämnar stora spår efter sig, andra inte. Idag blev ett rum tomt hos mig.. Det rummet var alltid fullt med liv och glädje, även massa bus och mys.. Nu är det tomt, och så tyst. Det är ett rum som jag kommer lämna orört, kvar kommer finnas massa minnen och kärlek. Det är ett rum som aldrig någon kommer checka in på igen. Det är ditt rum, och det kommer det alltid att vara, och om du en dag, av ett mirakel, skulle komma tillbaka så kommer det rummet stå och vänta på dig, precis så som du lämnade det, och jag kommer ge dig nycklen som om du aldrig varit borta. Varje natt kom du in till mig, la dig tätt intill och somnade med min arm runt dig, du sökte trygghet, likaså jag, och vi gav varandra det, varje dag, varje natt.. Jag vet att du stängde dörren efter dig, just för att bevisa att du nu är borta.. föralltid, men jag tror att jag ibland kommer gå till just din dörr, knacka på, med hopp om att du en dag ska öppna igen. För andra var du bara en katt, men för mig.. var du världen. ♥

Min fina, älskade, lilla tös, jag tänker på dig, hela tiden. Det är så tomt utan dig vid min sida om nätterna, det är så kallt. Jag behöver din trygghet, jag behöver dig. Det tomrum du lämnade efter dig är så stort, och så tyst. Dom minnena som jag har med dig, är dom bästa, det lovar jag dig. Och jag lovar att jag alltid kommer älska dig, och jag lovar att jag aldrig kommer glömma dig, vad som än händer! Jag vill bara att du ska komma tillbaka, jag vill bara ha dig hos mig föralltid.. men jag vet att det går inte, jag vet att det är omöjligt. Jag hoppas att du varje dag kände hur mycket jag älskade dig, hur mycket du verkligen betydde för mig, att du verkligen var min värld. Men jag är säker på att du kände det, för alla visste att det var mig du älskade mest, och att jag älskade dig mest. Är det fel att skriva: älskade? Jag menar, jag älskar henne fortfarande, men hon finns ju inte? Äh, jag vet inte. jag älskade och älskar henne. Har ni någonsin känt er så olyckliga, att när ni enbart tänker på händelsen så kan ni mer eller mindre gråta på beställning? Jag har det så nu, jag har verkligen fått känna hur det känns att älska på riktigt.. men jag ville bara säga det, att jag saknar dig, och att jag älskar dig, och jag hoppas att du har det bra där du är. En dag ses vi igen, det är jag helt säker på. Vänta på mig tills den dagen kommer, lova mig det? Det finns så mycket mer att säga, så mycket mer att skriva, att vårt kapitel redan är över är fruktansvärt overkligt och smärtsamt. Om jag bara kunde få tillbaka dig.. men, jag älskar dig min älskade Molly, jag älskar dig verkligen.






sometimes..


sometimes, the true colors shining through

tisdag.

idag var det riktigt segt att gå upp. gick upp 06:00.. fick som tur var skjuts till jobbet. thank you, spank you! började 07:00, men jobbar enbart till 11:00. känns små-onödigt, men samtidigt skönt. ska till emporia efter som det ser ut nu, vädret är ju ingen höjdare att köra i, och jag måste vara tillbaka i helsingborg runt 16:30-17:00, pga. träningen tillsammans med maria, och sen är det dags för min spinning. igår när jag kollade så var det överbokat, så jag hoppas på full sal.. fast vädret kan nog hindra några såklart! ): anyway, ska försöka köpa på mig en fin hoodie från hollister, samt massa nya underkläder. har bestämt mig för att jag ska rensa bland mina underkläder och tillägga en massa nytt och fräsht!

nu drar vår-schemat igång på actic, och jag hoppas att ni nu bokat in: tisdagar kl. 18:30 samt torsdagar kl. 17:30 (: det har ni va? ja, bra.

jag log.

jag tänkte på dig, och jag tänkte på mig, jag tänkte på oss
.. och jag log

helgen.

haft en bra helg eller? det har iallafall jag haft. jobbade i fredags, 17-23! runt 19:00 kom dennis hit med fruktsallad, nötter och filmer. hur bra vän får man lov att bli liksom? vi snackade och skrattade om allt. har alltid lika kul med denny-boy. han stannade här tills jag slutade, sen åkte han hem till sig och jag hem till mig. somnade mer eller mindre direkt.

i lördags gick jag upp i tid, åkte iväg till gymmet, körde mitt cardio-pass, duschade och sen hade vi personal-möte 12:30-14:30. efter det hämta fia upp mig och vi körde vi till väla, fick med min en skjorta hem samt nya underkläder!efter det käkade vi lite, köpte lite nötter och drog vidare hem till fia. vi skulle kolla film, men vi satte inte ens på tv:n, utan vi snackade oss söndriga som vanligt om allt och inget. runt 23:00 körde fia hem mig, och jag tro mer eller mindre att jag somnade som en stock. tack för en bra lördag, fisen!

igår gick jag upp vid 10:00, ville bara sova mer men det gick inte. kände efter 7 dagars träning så kunde jag behöva sova mig söndrig. men det fick vara nog vid 10:00. gick upp, käkade och sen la jag mig i soffan med molly och bara mös. hon lägger sig alltid på migg bröst och trycker sig så nära hon bara kan medans jag ligger och håller om henne. ♥ (jag älskar henne mer än allt annat) runt 13:45 tog jag bussen till stattena, mötte upp dennis, annika och jenny. sen tog vi oss bort mot IH. vi hade bokat badmintonbana 15:00 och två timmar framåt. kan bara säga; fyfan vad kul vi hade. sprang som dårar, lirade, skrattade och hade det allmänt bra liksom. ♥ runt 17:00 var vår tid slut, så vi chillade lite, och sen gick alla åt varsitt håll. direkt när jag kom hem så hade mamma gjort omelett! stelfrusen som jag var så tog jag ett jävligt varmt bad direkt efter maten. hade en riktigt spa-kväll. fixade naglarna, både på fötterna och på händerna. gjorde ansiktsmask, inpackning, rakade det som skulle rakas,  nya underkläder osv. love it! sen var det inte mycket mer med det, tvn och sängen fick avsluta min kväll.

just nu sitter jag på jobb. 08:00-12:00 som gäller idag, inga konstigheter. efter det blir det att starta den nya träningsveckan.








bästa på länge.


insta.


om ni vill; littlemandi

rubrik.

jag är så trött att det finns verkligen inte. tror jag skulle behöva en vilodag från träningen, tror det hade gjort sitt. (: just nu sitter jag på jobb. 17-23 är det som gäller, så med andra ord är det inte så farligt. rätt skönt att bara sitta här själv, fast.. om cirkus 45 min kommer dennis hit med lite frukt och nötter, samt någon go film. vadå kunglig vän, va? han jobbar också här, och ikväll skulle hans sambo inte vara borta så då tyckte han att det kunde passa bra att komma hit. och jag kan inte hålla med honom bättre (:

i veckan har det inte hänt allt för mycket. jag har varit ledig rätt mycket, har spenderat många timmar på gymmet, några tillsammans med maria, lite med jenny, lite med nadia och såklart med annika. bortsett från det så har jag kört på rätt bra själv. det känns i kroppen, och som jag sade, längtar näsintill efter min vilodag - söndag.bortsett från det så har jag varit i helsingör med mami, åt gott och kollade lite. måste säga en sak, gud vad helsingör s-ger. finns ju ingen char kvar alls alltså. synd! sen i onsdags hade jag smulan i några timmar (min gamla chef's hund) vi tog en runda i pålsjöskog, trots regn. det blev cirkus 1,2 mil. var duktigt trött efter, och frösen..

ikväll blir det som sagt bara jobb. imorgon ska jag gå upp i bra tid, åka till gymmet, träna och sen har vi personal möte 12:30-14:30! strax efter det ska jag till väla med fia, avslutar kvällen snyggt och enkelt hemma hos henne. sen på söndag lutar det åt badminton, hur kul? mycket kul. och sen.. är helgen slut.











smelly.



fick en super god parfym från min bror som varit i london.
thanks brother!

lite måndag, lite tisdag.

ligger inne med en mycket skön träningsvärk. ingen jobbig, utan skön. var först meningen att jag skulle träna maria på gymmet, piska henne. eller som hon skrev "rasta" men så blev det inte, utan vi körde tillsammans istället. jag blev lika mycket piskad. vi gick igenom hela kroppen igår, så det blev ett riktigt tufft pass, vilket känns idag. idag ska jag enbart köra cardio, och efter det så ska jag träna nadia. ska köra lite lätt mage med henne idag. ett önskemål från henne själv! (:

just nu sitter jag på jobb. skulle egentligen slutat 12:00, men min chef frågade om jag kunde stanna till 16:00 och i och med att jag är ledig både imorgon och på torsdag så kände jag bara; ja, varför inte? sen efter det blir det som jag skrev nyss. egen träning - sedan nadia.






molly.



jag  älskar  dig mitt hjärta. jag älskar dig mer än allt  annat på denna jord! varje  dag ger du
mig så mycket glädje. lova att kämpa för min skull? just för att jag älskar dig så fruktansvärt
mycket,  och just  för att du älskar mig så fruktansvärt mycket. jag behöver dig. jag behöver
dig  varje  dag, varje  sekund.  jag  behöver dig liggandes tätt intill mig när jag ska sova. jag
behöver  se dig  varje morgon  som  jag vaknar. jag behöver se dig varje gång innan jag går
och lägger mig. med andra ord;  jag behöver  dig exakt varje sekund. snälla, kämpa, snälla..

kvällens.

sitter som sagt på jobb, och har mer eller mindre dö-trist. kollar på dear john (av alla filmer?) äter proteingröt och har nyss beställt hem träningskläder från six deuce! har ett par byxor därifrån, och jag älskar dom. måste ha något som passar till dom, am i right? blev en slutsumma på 1 200;- vilket jag tycker är milt när jag fick tre plagg. tyvärr kan jag inte visa er den ena tröjan förrens jag fått den, då det inte fanns någon shysst bild på den på hemsidan.







byxorna, för er som har missat!







och detta klickade jag hem nyss, + en hoodie!

efter gym kommer frukt, eller?

gott! jo, jag sa, gott!


kiss baby.

hey alla. hur är det? hoppas att allt är bra. själv mår man som en kung. varit och tränat tillsammans med annica, och nu sitter man dessvärre på jobb. 15-23 en söndag är inte jätte skoj om jag ska vara ärlig. men vad gör man inte för lite cash? imorgon börjar jag 11:30, men vara på plats på gymmet runt 09:00 och köra ett pass innan jobb. efter jobb ska jag piska maria i gymmet. mycket ben och rumpa står på schemat, även en del cardio.

annars i veckan då? ja, imorgon vet ni ju var som händer. tisdag är det jobb 07:00-12:00, efter det är det gymmet som gäller och efter det blir det beroende på vädret en pw hem från stan tillsammans med jossie. om vädret inte tillåter en pw så antar jag att det blir snack och mys antingen hos henne eller hos mig. onsdag är jag ledig, och då ska jag låna/passa smulan (mina gamla chef's hund) ska ta med henne på en lång-runda, sen får vi hoppas att vädret är bra också. sen ska jag lämna av henne vid 17:30, vidare in till gymmet och träna tillsammans med maria, sen ska jag hålla i mitt 55 min's spinning pass. efter det lär jag nog mer eller mindra vara död! sen ledig på torsdag, nalkas det fint väder då så ska jag och mamma till köpenhamn och bara mår. gymmet därefter! sen jobbar jag kväll på fredag, 17-23, ändå rätt skönt om jag får säga det själv. lördagen blir det gymmet och resten utav dagen skall spenderas med fia. söndagen är rätt oklar än! väldigt planerad vecka känner jag nu, men ibland blir det så, eller har jag fel?

veckan som varit: nyårsafton firade jag tillsammans med annica, det var dricka, det var snack och skratt, det var musik, en runda hos fia och ett avslut i stan. hade super skoj, och jag tacka annica för det! ♥ dagen efter mådde jag inte som jag skulle. jag var så bakis och la i soffan exakt hela dagen (förutom när jag hämtade pizza) hoh! gick och la mig rätt tidigt, och somnade utan problem. onsdagen var det jobb som gällde, 11:00-17:00 och efter det var det gymmet och sen höll jag i min spinning. torsdags var jag ledig, så var på gymmet, sen handlade jag med mami och sen kom jessie hit för en mysis-kväll med tacos, en runda till maxi, massa mys, massa snack, ansiktsmask, och bara mådde. så som bara vi kan! sen nannade hon över här, vi gick upp hyffsat i tid, käkade god frukost, sen gick hon hem, och jag åkte till gymmet. avslutade min fredag med jobb 13:00-18:00, och sen blev det soffan.





RSS 2.0