nedräkning.

96 dagar  kvar till kreta,  tillsammans  med jessica.
129 dagar kvar till magaluf, tillsammans med tanja.

abso-fakking-lut.

var det jag som skulle bli bättre på att blogga? haha. ha det! helgen har varit hur bra som helst. spenderade fredagen på jobb, och därefter spenderade jag kvällen tillsammans med jessica. super myys! vi gjorde något rätt galet, men så jävla rätt! vi bokade en resa tillsammans, till kreta. hur myys? (: vi åker den 26 maj, och stannar en vecka. vi ska bara må så jävla bra. sola, bada, shoppa, äta gott, dricka gott och bara njuta. en riktig softe-semester. kan det bli bättre? i can't wait. när jag väl kommer hem så stannar jag bara hemma i tre veckor, och sen drar jag iväg till magaluf tillsammans med tanja, i 10 dagar! det kommer bli en sjukt galen resa. det lär inte bli lugnt. har jag berättat att jag älskar att resa? abso-fakking-lut! lördagen blev det väla, och sen lirade vi mono-fakking-pol. haha! assåe, det var så sjukt roligt (minnen) och sen fick jag dom andra att gå i konkurs. haha. nörd!

idag har jag bara mått. det måste man få på söndagar! och just nu gör jag ullis sällskap på jobb. vi bara myser och bara pratar om allt. (: ska dra mig hemåt runt 2000 - 2100. sen hem och tvätta och sovis.


16 februari.


jag vet, det är skan-fakking-dal så längesedan jag skrev här. kan inte minnas när jag senast gjorde det.. två veckor sedan kanske! inte direkt något speciell anledning till det har jag iheller. (har gjort två tidsinställda inlägg) men det har inte hänt så himla mycket: tjejmiddag, utgång på det, jobbat (h1, och actic) ni vet, det vanliga?

sen har jag något roligt att berätta. om allt går som vi vill, så drar jag och jessica till rhodos i maj. hur bra? ni vet jur mycket väl hur mycket jag älskar att resa. det är inte 100% än, så tar inte ut lyckan i förskott än. men jag håller tummarna, verkligen!

11 februari.

min  tjejmiddag  blev hur  lyckad  som  helst.  vi var
12 underbara tjejer. tusen tack, det var super myys!








3 februari.

idag har jag varit ledig, och det har varit hur skönt som helst. lediga dagar tackar man inte nej till, eller? har mer eller mindre bara suttit hemma. runt 1630 begav jag mig till tattoo by ea och spenderade cirkus tre timmar där. det var min första sittning på min helarm. fick även en timme gratis, hur snällt?! dessvärre hade hon ingen tid till mig för andra sittningen förrens april. men jag får bita ihop och hoppas att tiden går fort! är iallafall super nöjd med resultatet och ser fram emot att få en helarm gjord utav henne. denna bild tog jag idag, helt nygjord och svullen


greveholm.



när man är sjuk så finns det bara en rätt sak att sitta och glo på. mysteriet på
greve-jävla-holm
!

music.



killen är gym! lyssna bara på denna.. han tar olika ljud från
olika filmer och gör en låt utav det. grymt!

last day.

detta är sista dagen som jag är sjuk. det har jag bestämt! febern är iallafall helt borta nu, utslagen har blivit bättre, men dom är inte bra.. men jag ska sola ikväll, imorgon och på söndag. inte för att bli brun (det är bara ett plus) utan för att det torkar ut utslagen/eksemen, whatevah'.. jag har inte kunnat sola dom andra dagarna just för att jag har legat inne med feber. men nu när den är väck så är det dags!

imorgon är det dagen med stort d. jag skall spendera runt 3-4 timmar hos tattoo by ea i landskrona. and i can't wait! jag är glad över att jag inte har några större problem med smärta, då jag hört att vissa ställen är känsligare än andra. men det är bara att bita ihop! problemet med mig är att jag vill att allt skall göras på en gång, vilket är "omöjligt" när det kommer till en helarm.

för första gången på länge så tycker jag inte att det skall bli skönt med helg, och ni kan ju gissa varför? jag har ju trots allt ruttnat hemma sen i måndags. så hata mig inte för att jag säger detta.. men jag vill ha fredag, sen vill jag ha måndag! då kan jag börja träna som vanligt igen, samt att jag får träffa tjejerna på jobb.

thailand.


asså herregud, jag dör just nu, alla åker till thailand/utomlands, förutom jag.. såklart! jenny på jobb har nyligen varit utomlands, ullis kom nyss hem från thailand, lina på jobb stack nyss dit. två st bekanta är påväg till thailand. tanja åker till thailand i mars. samt lite bloggare och så.. and how 'bout me? jag stannar hemma i sverige, helsingborg! wiho. fan vad roligt då. bättre det än att åka till thailand.. ellor? nej, fyfan vad ruttet alltså. jag vill också åka. omedel-bamse-bums! jag älskar att åka utomlands, och så är man fast här i helsingborg. nästa vinter är det jag som befinner mig i thailand. det är en sak som är säkert!

två dagar.

sjuk eller inte, på fredag gäller det!


well, fuck you very much.


världen måste skämta med mig på heltid eller något, för jag är.. fortfarande sick! jag har legat i min säng sen i måndags. känns det okey eller? 1. jag har inte träffat mina tjejer på jobb på flera dagar! 2. jag har inte tränat på hela veckan och känner mig som en sopa! 3. jag måste ge bort min två spinningpass imorgon, jävla anusvrede! jag är så oglad just nu att det finns inte. det suger verkligen att vara sjuk. det finns inget positivt i det! och såklart ska man vara sjuk när det är.. sjukt fint väder ute också. jomen ha det riiiktigt gott.

RSS 2.0