2night.


min statistik visar att ni är en hel del som saknat mig. gulligt! just nu har jag landat i sängen. riktigt skönt! har satt blekning på tänderna, xlash på fransarna och kollar två och en halv män. inom kort ska jag stänga igen mina ögon och sova sönder, fram tills klockan ringer 0615.. mindre kul! idag har det som sagt enbart blivit jobb, efter det drog jag vidare till jobb nr. 2! sanna tvingade med mig på func. toning och jag gillade det, faktiskt! efter det blev det solning 26 min, och sen bussen hem!

imorgon blev det heldag på jobb.. som vanligt mer eller mindre! 0800 - 1700, efter det finns det inga rätt eller fel men det finns ett måste och det är gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0