we found love in a hopless place.


måste - sätta - fart
! med träningen. har legat på den lata sidan den senaste tiden. blir bara mina spinningpass som jag håller i på måndagar och torsdagar. to little! visst, det är det 2ggr i veckan, men det räcker långt ifrån, enligt mig! vill iallafall ha 4ggr i veckan. varför kan man inte bara ta tag i saker? varför säger man alltid "jag gör det imorgon!" klassiker, right? vet inte hur många år man kört med den. en till klassiker är "imorgon börjar nya livet!" yeah, right! haha. jag ska iallafall försöka trycka in två dagar till med träningen. (:

well well, som jag sagt, så kör jag f o r t f a r a n d e på proteindieten, fast fas 2. nu istället, det har gått hyffsat, men det ska gå bättre nu iallafall. har slarvat och så. bad! ikväll blir det spinning, ska cykla tills det brinner i röven på mig. nä, men jag ska iallafall köra hårt med mina kunder. så dom, och jag blir nöjda (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0