sisådär.



proteindag nr. 5
idag har jag mått sisådär faktiskt, magen har varit upp och ner, dock bra nu! men sen känner jag mig väldigt väldigt trött.. helt matt i hela kroppen, ögongen vill inte riktigt vad jag vill. har iallafall "ganska" nyss varit i pålsjöskog och gått cirkus 1h. hur skönt som helst, men brrh vad kallt! känner mig rejält nöjd att ha spenderat min fredags kväll med att powerwalka! snart blir det film, och absolut sova.. som jag sa, så är jag rejält trött. och det är pga dieten, och det tror jag man får ta i början som sagt. är det något ni är "beroende" av eller älskar så kan ni även bli lite smått deprimerade. var beredd på't. ait? ikväll är jag sugen på mer eller mindre allt. godis, kakor, glass etc. men, har man karaktär så kämpar man vidare. och det är exakt vad jag ska göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0