i'm going down



idag började jag proteindieten (dukan) och än så länge är det no probs. min mage kräver inte allt för mycket mat faktiskt. började dagen med ägg, och nyligen ätit kyckling, och ägg. och så "kul" kommer det se ut 14 dagar framåt. kött, fågel, fisk, vatten, ramlösa och te står på menyn. långtråkigt, men är inga problem för mig faktiskt. jag lovar att jag ska berätta hur det går, hur jag mår, viktnedgång, ork osv. är jätte taggad och känner för denna diet till 100%. viktigt att när man går på en diet att man är laddad till tusen! don't forget!

annars står bara spinning på schemat idag. kollar just nu ut och ser att det är hemskt väder, och hoppas på många spinning kunder idag då (:

Kommentarer
Postat av: duvetnikkie

du måste skriva hur det går, har själv velat testa denna dieten innan:) fin blogg har du med!

2011-10-10 @ 15:58:54
URL: http://duvetnikkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0