i take you to the candy shop.



hello foks
' rejält bra dag idag. imorse när jag ställde mig på vågen blev jag glatt överraskad. den visade -3,6kg, och på fyra dagar har jag gått ner det. vet att jag inte skulle bäga mig förrens om två - tre veckor, men kunde inte låta bli. nu ska jag vänta fyra dagar innan jag väger mig igen. spännande, right? just ni sitter jag med ansiktsmask i trynet, kände att det behövdes. snart ska jag ta en duscha, och sedan äta lite. ikväll blir det mitt vanliga spinning pass, 1800 - 1900, ses vi? efter det blir det hem till sängen, kolla film och bara må.

imorgon börjar helgen, det nalkas inflyttningsfest, utgång och teambuilding.  här är t. ex ett exempel ang. dieten: inflyttningsfesten och utgången - du kan inte äta något, eller dricka något. klara du av det när sånt står på schemat? jag vet att jag gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0