i get to kiss you just cuz' i can.


var 2tierd igår för att kvälls-blogga. körde ett hårt spinning pass med mina kunder, och emma som blivit min stammis var på plats. you go girl! på måndag börja vi köra hårt med dieterna. jag har ju redan skrivit vilken jag ska köra på, och jag vet inte om emma blev sugen på samma? (: jag ska berätta om mina framsteg i bloggen, promise! efter passet kom n och hämtade mig, sen vidare hem till mig och sen vidare hem till n, för mat, film och sovning. Zzz..

fredag, staden 2nite eller? nah' inte direkt va.. ikväll blir det laga mat, kolla film och gotte. det är en rejäl fredag det! ska sanningen fram så är helsingborgs uteliv inte som det en gång var.. dock har jag endå haft skoj dom sista gångerna, men you get it? ja, precis. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0