2night.

ah, gud vad duktiga vi var idag på gymmet. emma gick igenom masikner tillsammans med misja, & jag cyklade 10min, gick på löparbandet 15min, sedan joggade jag i 15min, efter det gick vi på på en "jogging-maskin" i 10min. (skandal att jag som jobbar på gymmet inte vet vad masiken heter, oops!) efter att bara suttit på en spinningcykel i snart 6-7 månader så är jag super nöjd! såft tjaj. är trött en som slickat röv hela dagen, typ? så jag ska faktiskt snart sova. "hej, jag börjar bli gammal, hejdå!" imorgon håller jag i mitt vanliga spinningpass, hoppas att du och jag ses? (;


Kommentarer
Postat av: Emma.

Vi ses givetvis som i vanlig ordning. Placerar min häck längst bak i rummet och svettas sönder och samman. Can´t wait! XO

2011-10-06 @ 07:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0