när livet vänder totalt.

sitter just nu på lunch. och är extremt glad alltså! när det är 100% klart så lovar jag er att jag ska berätta varför jag är så glad. jag är så äckligt, svinigt, vidigt, löjligt, jävla glad. haha! överdrivarn' det är mer eller mindre ingen som vet något än, eller jo! max en - två pers, och en av dessa personerna är med på detta! (: lyckorus or what? nyfikna, right? haha. men ni lär få veta rätt snart, hoppas jag. (:

efter jobb idag så blir det spinningen. och efter det så blir det att åka raka vägen hem, käka och slänga mig i sängen! en redig torsdag det alltså! imorgon är det jobb, 0800 - 1500. super skönt att sluta 1500 på en fredag. efter det så ska jag träffa upp maria för lite mys på stan och lite mat på haket. ska bli hur trevligt som helst (: så helgen kommer bestå utav väla, maria, stan, fia, film och bara må. en riktigt myshelg! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0