lagt kort ligger.

fyra dagar sen jag skrev sist ser jag.. fyy! förstår att det är fett segt att hänga med en blogg där "bloggaren" updaterar 1ggn per år, typ? men som jag skrev sista, så är det mycket nu. i fredags jobbade jag, 0800 - 1700, efter det blev det välförtjänt fredagsmys. i lördags drog vi iväg till ullared, gick mer eller mindre där hela dagen och var hemma igen runt.. 2000. köpte bara lite saker så som jacka, fake (ofc) onepiece som var tre gånger förstor.. när jag skulle ta en så var där bara storlek L och XL. sen idag på jobb fick jag reda på att tidigare under dagen fanns där massa XS och S, och även mot kvällen hade det kommit in mindre storlekar. blev ledsen ): den jag har nu hänger nere vid fötterna typ.. just my luck! anyway, mot kvällen när vi kom hem så var vi tot. döda, så det blev soffan och sen sängen. i söndags blev det malmö för att kolla lite fresht julpynt, och bara kikade runt. mot kvällen blev det det rejält med söndagsmys, det blev chokladfoundué med kex, färsk banan och annanas! vore fel och klaga ju.. sen blev det sängen då vi båda skulle upp 0600 idag.. och idag var det jobb, 0800 - 1700, och för att göra ett instick så trivs jag super bra. super roligt att träffa massa nya människor! iallafall, sen 1800 - 1900 skulle vi gå igenom lite saker på jobb. efter det drog jag med ulrika till min spinning, och hon i sin tur drog med sin kompis. super skoj! just nu är jag rejält död, vilket ni nog förstår. mer eller mindre jobbat 0800 - 2000, high fat five! nu snart ska jag ställa ifrån mig datorn och sova. dör av trötthet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0