fullt upp!

nu har jag varit seg på att skriva igen, i know! men har sama ursäkt som alltid mer eller mindre. vet ni inte hur ursäkten lyder så .. synd för er! hoho.

fredags : pappa hämtade mig runt 0930, körde mig sedan till bjuv där jag skulle jobba tillsamans med åsa. 1000 - 1800! gick hur bra som helst. runt 1800 kom nicke och hätade mig, sen åkte vi vidare till väla. skulle köpa present till in kusins barn, hilda! dock blev det lite saker till mig själv. en klänning, något linne, fick armband utav nicke, och lite sådant. sedan blev det hem till nicke, fil, mös och bara hade det bra. *FniiiZzzz*

lördags : körde nicke mig till bjuv där jag skulle jobba ytterligare en dag. 1000 - 1400! efter det så hämtade nicke mig, körde mig hem och han körde till sina föräldrar. runt 1615 kom mami hem, sen 1645 åkte vi till klippan för kalas, hilda hade kalas för att hon hade fyllt 10år. super trevligt att träffa alla, och att leka med alla barnen. passar mig perfekt då jag själv är ett barn fortfarande. hoho! runt 2200 åkte vi hem, nicke kom och hämtade mig och vi åkte hem till honom för film och sovis. myys!

söndags : vaknade upp tillsammans med nicke. åt, kollade film, gjorde ve oss och sen åkte till familia en sväng, sen vidare till väla där jag fick ett armband, och ett läppstift från make up store från nicke. tack babe! sen bjöd han på fika, och glass. han är verkligen bäst! ♥ efter det så åkte vi hem till mig, kramades och sen drog han! i samma stund kom fia och hämtade mig och vi åkte till väla, igen, fast vi skulle bara kolla tält. vilket vi gjorde. blev två st 3-4pers tält. perfekt! efter det så körde fia hem mig, och efter en 30min så kom mina hit och hämtade mig och vi åkte till väla .. skoooooooooooooja! hihi. men hon hämtade dock upp mig, sen åkte vi till maxi, köpte lite gott och sen vidare hem till mig för snack, big brother, skratt och bara gottade oss. runt 2230 åkte mina hem, och i samma stund kom nicke och hämtade mig. vidare hem till honom, film, och sen somnade vi gott. snacka om att jag hann med att göra mycket igår?! haha. det var som fan!

idag : vaknade upp själv då nicke började jobba kl. 0700. ): har fixat mina naglar på både fötterna och händerna! gjort inpacning i håret, duschat och skrubbat hela kroppen! smort in mig med body butter, gjort mat till nicke, och nu sitter jag i soffan och skriver här. om cirkus 2h kommer nicke hem. då ska han käka, ta på sig sina träningskläder och sen köra hem mig. runt 1800 kommer mina och hämtar upp mig, sedan åker vi till systemet och handlar nödvändigheter inför siesta! 

imorgon : blir det att jobba 0930 - 1800 i blomsterbutiken. efter det så blir det att hålla i spinningpass 1830 - 1925. efter det blir det att åka hem, packa allt som behövs inför siesta, sen antagligen kommer nicke hem till mig och sover. myys!

onsdag : ska jag upp i tid, käka frukost med mamma och ta ett långt bad, raka, skrubba, inpackning, och sen ta på ny brun-utan-sol inför siesta. runt 1500 blir det bussen ner till stan, sen 1536 blir det tåget till klippan, där mormor ska hämta upp mig, och sen skall jag jobba för henne. servera, diska och så. min mormor serverar osv på fester! runt 0100 på natten räknas vi att vara klara. så snäll som nicke är så ska han hämta mig i klippan, sen ska vi åka till honom och sova!

torsdag : upp runt 0930, fixa mig, käka, och sen ska jag och nicke hämta upp mina på landskronas tågstation, och sedan ska min älskade pojkvän köra oss hela vägen till hässleholm. som sagt - han är verkligen bäst! väl framme träffar vi nina, fia och vicky, lägger in våra saker i tälten och sen börjar festivalen! där kommer vi var tors, fre, lör och sen åker vi hem på sön.

ni ser, jag har haft fullt upp, och kommer ha fullt upp hela denna veckan, så kommer knappt kunna skriva här, men jag hoppas att ni älskar mig ändå? gör ni det? JA, VAD BRA DÅ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0