sry, i will try to do better.

har ni tröttnat på att jag är så seg på att blogga? oh, don't ): ska verkligen försöka att bättra mig, iallafall mitt i veckorna.

hade ni en bra valborg? hoppas iallafall det. :) själv vore det synd att klaga. fia hämtade mig runt 1800, sen körde vi till maxi och vidare hem till krille, nickes kompis! där det var grilla, musik, dricka och sånt you know! runt . . 2100, kanske? gick vi upp i nickes lägenhet, i samma stund så kom lite fler folk dit, så blev med andra ord förfest i nickes lägenhet. dom lirade kort, vilket innebar att dom drack till det. jag och fia valde att inte dricka, nej, vi är inte torra! haha. man kan ha roligt utan alkohol :) vi lirade playstation ist. weej! efter det så drog vi ut runt 0030. dock var det 23-års gräns där dom ville in, men dom kom in ändå men vi avvaktade faktiskt. så vi mös rundor och bara snackade om allt. :) sen valde vi att gå hem till nicke lägenhet. gjorde smoothie, musik och kollade film. så tänker ni: shiet, så torra! medans alla var och festa så gick ni tillbaka till hans lägenhet! men naj, vi valde det själv och vi var såååå nöjda så. vi hade haft super trevligt med dom på förfesten(erna) runt 0330 kom dom hit och skulle ha efterfest och där sätter jag punkt. hoho! lite bilder kommer ikv.

idag är det spinning som gäller. förra veckan var jag sjuk så då var jag tvungen att ge bort mina pass. uss! men idag är jag back on track, med ny musik och nytt pass. hoppas att mina kunder gillar det. själv gillar jag detta passet mest utav alla mina pass. så jag är iallafall nöjd (:

i veckan blir det jobb i både blomsterbutiken, och på gymmet. två dagar i blomsterbutiken, och tre pass på gymmet. perfekt! samt att det blir att träffa emma, dra iväg till ullared med nicke (kanske!) och träffa fia, i hope! så mina vecka är fullspäckad. och jag klagar absolut inte (:

ett smakprov på en låt i nya passet:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0