sorry mina kära.

jag vet, hur seg är inte jag på att blogga liksom? förlåt. men det har varit mycket på schemat, och är fortfarande mycket på schemat!

tisdags : på morgonen var mormor här och fikade. hur mysigt som helst! hon hade tagit med sig nybakade bullar, men tyvärr blev det ingen för mig. inte det bästa att käka om man vill ner i vikt! hoh. efter det så åkte jag och mamma till mitt jobb/actic. glömde mina nycklar där dagen innan, och som tur var så kollade annelie till mig så att dom verkligen var där. tack! :* sen gick vi in på oj och köpte jordgubbar och mandoras. mums! sedan vidare hem och käkade upp varenda jordgubb. älska jordgubbar! runt 1640 tog jag bussen till jobb. körde spinning x2. först 1730 - 1825, och sen 1830 - 1915! så blev att jag fick hålla i två spinningpass i red. men gjorde inte mig något :) dock så var jag död när jag kom hem. slängde mig i ett vamrt bad, kollade big brother och slocknade. skönt!

igår : kom x hit och hämtade mig runt 1800 och sen körde vi vidare yill ikea! x köpe lite krukor, blommor, lampa och sånt you know! dock valde jag det. thih! sen vidare till coop för lite mat. och efter det så åkte vi till . . LÄGENHETEN! ja, x fick nycklen redan i förrgår. så fint där blir alltså! :) vi fick upp en massa igår, och x hade redan varit där och fixat tv-bänk och så. där blir som sagt skit fint! besvikna för att jag inte tog bilder igår? FÖRLÅT! alltså, jag glömde det helt och hållet. men jag ska ju dit idag igen, eller iallafall imorgon. och då ska jag ta bilder! jag lovar er, ni ska få se! :) tyvärr kunde vi inte sova där pga att x inte tagit dit sängen än. så ja. vi landade hemma hos mig cirkus 2230, x slockande mer eller mindre dirr. och jag somnade nog runt 0030, typ.

idag : vaknade 1100 och landade dirr i soffan. nyss kollat på big brother på datan. missade cirkus 40 min igår. panik. haha! tur man kan kolla det på nätet! :) idag ska x och en kompis fixa lite i lägenheten, så idag behövs inte jag. buhu ): naj, men ganska skönt. jag ska ha en skön mandi - dag! behövs faktiskt (: dock har jag kli i fingrarna och vill bara hjälpa till i lägenheten . . haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0