rain, and more rain..

klockan är 0230, och här sitter jag.. är inte trött, men känner att jag borde vara det. well well! tors, fre och lör har det varit helsingborgs festivalen - vädret har verkligen varit pest. vi på actic har visat upp olika pass, delat ut lappar osv. vilket har varit hur kul som helst! men själva festivalen har sugit roooooompa rent av.. idag var det uppehåll med regn, men när jag och fia väl skulle ner, vad händer då? jo, då börjar det regna, såklart. vilken tur! så vi drog hem runt tolv tiden. folket som vi skulle träffa vände till och med halvvägs till helsingborg, och körde hem igen, då är det illa. riktigt illa.. kolla på mig va, som jag bara klagar, hah! men seriöst, festival + regn, funkar helt enkelt inte ): bättre lycka nästan gång, som man brukar säga. mm (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0