president.

tot. slut idag känns det som. landade hemma 0330 inatt. kvällen ägde rum hos jonas som hade fest, dock satt jag mest på röven då en kille vid namn felix gjorde mig beroende av - president (ett kortspel) blev fan helt såld. tror vi spelade . . minst tjugo rundor! haha. fakk, vem ska jag spela med nu? :( haha! annars var det hur trevlig som helst. faktiskt! vaknade alldeles för tidigt idag, redan 1000. whot?! kunde icke sova mer, så steg upp och åt. efter det drog jag med mamma till maxi, köpte förvånansvärt inte ett skit. hängde bara med helt enkelt! just nu sitter jag i sängen med min röda bingo lotto tröja. sexig! ska snart tvätta facet, hoppa in i duschen, sminka mig och så. ikväll kommer x hit med sitt wii som jag ska få låna. hur snällt? svin snällt. efter det så ska vi till oasen och äta. har bestämt att det blir ingen efterrätt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0