i get to kiss you baby just because i can . .

brrh, kom nästintill nyss hem. har hållt i pass, så skönt! mör och go i kroppen. när jag kom hem så hade mamma gjort gi-gryta till mig. some good shiet i tell yah' efter det blev det duschen och nu har jag landat i sängen. family guy på tvn, datan på magen och mys-trött! inatt ska jag sova under min stjärnhimmel. oh, nästan så jag längtar tills ögonen inte vill mer! imorgon om det inte blåser så ska jag ut och gå, och sen ska jag till gymmet. ska gå på 1730 passet! sen på torsdag skall jag hoppa in på 1900 passet. kanon! fyra pass i veckan blir det nu framöver. fem om jag hinner och kan :) sen på fredag blir det film/spel kväll med lill mina. och sen ska vi lira badminton på ih (idrottenshus) på söndag! hur kul? haha, svin skoj ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0