like it's my last.

om fem dagar åker jag till london. ska bli rejält tråkigt, fyfan. eller inte, jag kan knappt behärska mig själv när jag tänker på det! vi ska leva loppan med bästa shoppingen, fin mat och snuskiga utgångar! dock ligger shoppingen närmst mitt hjärta this time! ska även träffa min älskade, och saknade sofi där. en utav mina absoluta bästa vänner!

..och i helgen är det nyår. hey, like i said, time flies! det blir nyårsfest, och det ska bli super skoj. faktiskt! det bli mycket folk, trevligt sällskap osv. kan inte minnas sist man var på hemmafest? haha. otöntigt skrivit istället.. well, i'm gonna hit that night like it's my last!

igår var det jobb. väldigt kort dag! 1030 - 1630. men rätt skönt att börja så efter lite "lång-ledigt" efter jobb så blev det väla. och jag säger bara: s k ä m t! rean var ett stort skämt, det var bara mög allt. vi gick där cirkus.. 1,5 - 2 timmar, och vad fick jag med mig hem? en helt vanlig svart skjorta. som jag "pimpade" till själv igår, haha! den blev fede cool! måste visa er sen fakkers! just nu sitter jag på jobb. 0930 - 1600! är rätt lugnt här idag, vilket är skönt! efter jobb så blir det shopping i staden, därefter fika någonstans. myys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0