stupid little girl.


"killar mognar alltid så mycket senare!" jag skulle dock vilja säga att det är exakt samma sak med oss tjejer, brudar, flickor.. kalla oss vad ni vill. "hon är patetisk. jag gillar inte henne alls!" nästa dag - best friends. vad gick fel där då? vi tjejer är duktiga på att dra alla killar över samma kant, vi tjejer borde åka med över samma kant då, för vi är inte mycket bättre. killar kör raka rör medans vi snackar bakom ryggen. just snyggt alltså! man lär sig verkligen med tiden vem som är ens riktigt vänner, och vem som inte är det. jag har några jag borde sortera bort, bollen ligger nu i deras händer. sen om dom väljer att lägga bollen åt sidan eller om dom väljer att göra något med bollen, det är upp till dom. eller det är upp till er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0