sick little mandi.

mm, inatt har jag bara vaknat femtioelva gånger typ. hostat, snötit mig, varit täppt, osv. ni vet, sånt mysigt! trots att jag var riktigt sjuk igår så skulle jag ju vara dum nog att ta mig ut. smart? nej! vi var på ikea, och vi var på väla, vi var på city gross, och vi var på coop. samt att vi var ute och gick! hela dagen var mys, men jag mådde sämre än någonsin mot kvällen, så skulle nog hoppat lite av dom sakerna . . 

idag vaknade jag 1300. riktigt sjukt! men behövde det så jag knappt sovit något på 2 nätter i rad. mm! just nu sitter jag i soffan och hostar, inte så skoj. ska snart klicka igång big brother, och sen bara vänta på att jag ska bli friskus . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0