du är den bästa.

igår: jag och nicke vaknade upp tillsammans i lägenheten. upp som en tupp kom
jag och gjorde frukost åt oss. runt 1245, körde han mig hem, sen körde han  mig
ner  till  stan.  runt 1335  mötte  jag  min bästa  sofi vid  7 eleven,  och sen tog vi
bussen till väla. kollade, testa kläder, käkade och stannade till stägning! och som
vanligt:  så  fulade  vi oss  hela tiden! jag och sofi är som barn tillsammans! vi är
lika som  bär som människor. anyway! efter väla tog vi bussen hem, och var nog
hemma  runt 1900. bytte kläder, och sen tog vi vars en cykel och cyklade ner till
maxi. och gick rundor där och försökte klura ut vad vi ville ha. slutade med chips
och  dipp!  efter  det  drog vi hem till mig, käkade mat, sen blev det datan, snack
chips, skratt, ansiktsmask osv. runt 0100 somnade vi gott!









idag: vaknade jag och sofi runt 1000. tog cyklarna ganska dirkt och cyklade till
coop  för  att kolla om dom hade violetteröd hårfärg, men tyvärr ): någon som
vet  var  man  kan hitta det?!
efter det så cyklade vi till maxi, och köpte röd
hårfärg, och sen vidare hem till mig. satt oss ute på altanen och tog ut katterna
snackade  och  bara  mådde.  runt  1330 kom sofi's pappa och hämtade henne!
och nu har jag nyss färgat min utväxt, och ska snart ta mig en ducsh :) och sen
kommer nicke hit!





jag och sofi är sååååååådär bra på att ta seriösa bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0