röda veckan, dö!

uh, skulle egentligen tränat idag men såklart kom röda veckan på besök idag, och alla tjejer vet ju att första dagen är värst! isch och fi. så med andra ord - ingen träning alls idag! ): får bli på lördag istället. så tar igen det då! :) idag blir hemma dag, röda veckans första dag innebär att man kanske inte är världens bästa sällskap. men har ingen emot att vara hemma, blir lite data, lite film och så. ett problem som jag har idag dock - JAG ÄR JÄTTE GODISSUGEN! vilket man alltid blir när man har röda veckan, jag iallafall! dör riktigt mycket. vill ha allt som är onyttigt. men ska inte ha en endast onyttig grej, nej nej! tänker inte pajja på det jag börjat på! men jag är SÅHÄR nära att ta mig ner till maxi! don't mandi, don't ..

igår träffade jag lina, vilket var på tiden! vilket var mega trevligt! (: hon lagade mat till mig, kände mig riktigt uppvaktad, haha! hon envisades med att jag skulle äta trots att jag går på soppor, och jag gav med mig! men det var ändå ingen onyttig mat! kyckling - curry sås med couscous, och det var mycket gott! tack! :) snackade, kollade på tv, hade allmänt trevligt, och hennes katt dog jag av, så extremt söt och go, naaaaaaaw! vill ha! sen tog jag sista bussen hem, 2335, och jisses vad rädd jag var! haha, stor tönt är jag. rädd för min egna skugga för fan! hoho. sen blev det  tvn och sängen, somnade ganska fort!

imorgon blir det att träffa tessan! vilket ungefär var fyra månader sen, inte alls längesedan ju? haha. helt sickt när man tänker efter .. vi ska iallafall ta en runda i stan, och käka något typ. vi kan inte göra något större för vi båda är fattiga, YES! hah. men vi har aldrig behövt göra något speciellt för att ha kul, och för det andra så har vi en hel del att snacka om! shiet. har både det ena och det andra att berätta för henne, och det har hon alla gånger för mig också! ska bli riktigt kul! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0