i'm tierd!

slut i hela jävla kroppen, hah! jobbat ihjäl känns det som. är sjukt trött och behöver sova så mycket jag bara kan, typ?

x. förra veckan - jobb hela veckan blomsterbutiken/spinningen!
x. helgen - inflyttningsfest, jobb! utgång, jobb = väldigt lite sömn!

och idag har jag jobbat hela dagen, och jag har inte haft mycket kraft alltså. bölar jag mycket? haha. naaj! imorgon har jag nog tagit vatten över huvudet, typ.

x. spinning pass med med rönnowska 0830 - 0915
x. spinning pass 1200 - 1245
x. jobb/blomsterbutiken 1330 - 1800

haha, förstår ni? för det gör inte jag. jag kommer vara död imorgon kwell. shiet man! men vafan, cash is king, yey! i veckan blir det annars, jobb, haha, vad annars? sen som ett litet avstick så blir det väla med tess på torsdag. så det ska bli trevligt! lite julklappar och sånt som måste inhandlas! (:

bjuder på två bilder från i lördags:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0