no stress to success:

nom nom! ikwell får det bli . . hrm, bad, eller enbart en dusch. blir nog en dusch bara. eller? hm, okej. det blir en dusch! bestämt. eller . . ? puh, vi ser helt enkelt. eller vad sär du? hii. ska upp lite så, halvtidigt imorgon. ska möta tessan i stan halv tolv, vilket leder till att jag får ta bussen ca elva, vilket i sin tur resulterar till att jag får gå upp cirkus . . tio. inte så farligt dokk, :) är en väla-hatare, meeen, vill ha något, så det får bli väla. ;)

sen efter väla ska vi träna, doktiga! vi har FAKTISKIT varit duktiga den senaste tiden, faktiskt. jaja, bara tro mig, okaaaaaaaaaaaaaaaaj? mm.

&om cirkus en månad så kommer sofi hem till miiiig. &för er som inte visste, så är det henne jag skall åka till kreta med nu istället. blev lite ändring i maskineriet. and we're gonna party as much as we can!

tips inför duschen/badet : tigi bed head catwalk : love your hair before it leaves, right? testa, testa, testa! det är dokk inte det billgaste, men syykt mycket i varje flaska, + att det är verkligen bäst. så utan tvekan värt pengarna. ca 400:- finns för alla hårtyper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0