från regn till sol . .

nyss kommit hem från jobb/praktiken (har lite x-tra jobb där då&då) ♥ ! både annica och jenny var nog lite rädda att jag skulle nämna några hemligheter om dom här, har nämligen en massa saftiga hemligheter om dom både . . oops! haha, naj, skulle jag aldrig göra ! :) what happends in blomster gruppen, stays in blomster gruppen ! ;)
fick gå tidigare idag, så gick in och solade lite. ska sola ikwell igen med josse. :o men bara cirkus 9-10 min då. ja, jag vet vad ni tänker - dum eller ? :o men detta är bara en 1 gångs grej ! jag skyller på att jag ska ut på fredag och vill sippa ha smink (?) ;) . .

ikwell blir det att träffa jossan, bussen går 19.41 från mig, innan det ska jag duscha av mig. duschade imorse men känner att kroppen kan man aldrig duscha för mycket, eller? sen efter att träffat henne, solat lite&pratat så ska jag gå hem till martin, &sova där inatt, mys !

sen imorgon blir det att jobba igen :) 10 - 18. efter jobb blir det att sola . . ah, skoja ! ;) hihi ! nej, men efter att ha jobbat så blir det att åka hem, &röja lite här hemma. vi ska vara några här hos mig på fredag innan vi drar vidare till lite förfest hos martin :) blir jag, ida, tessan, sebbe och rebban här hos mig innan ! :) blir lite mat, dricka&bara mest ha det trevligt. tar väl sin lilla tid att välja kläder och så okzå. ni vet ju här tjajor är ? ;) ♥ ska bli riktigt kul&trevligt. :)

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0