herrå.

oh, jag kan lika bra säga - farväl mandi! väntas en intensiv arbetsvecka nu fram till jul (samt spinningen) kommer typ .. skita löst eller något utav all stress?! samt all skit mat som man kommer äta typ, max mat, godis och typ bajsmedels mat. halloooo! nej, men det ska bli kul, då jag elskar att jobba på blomstergruppen. älskar när det händer mycket, mycket folk, bud osv! så skall verkligen inte klaga, ska bli en rolig arbetsvecka. dock kommer min mage inte må så .. bra. mm! jag och annika komer överrens om - inget godis! öh, vad åt vi inte hela dagen idag då?! jo, godis i stora lass! och min mage tåler inte godis och sånt skit. så toan var en god vän sen när jag kom hem alltså .. skoooooooooooooooooooooja!! eller, gjorde jag det? hm ..

jaja, sitter just nu här, såklart?! borde inte sitta här då jag ska upp tidigt imorgon, men känner mig inte trött. perfa som attans när man egentligen hade behövt sova för 5månader sen?! ne, men skulle behövt sova för 1-2h sen. men endå sitter jag här .. ska snart bege mig, snart ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0