duktig.

alltså som jag städa idag, wow! hela övervåningen är nu klinisk ren, och mina sängkläder är ny tvättade och hänger och torkar! är värd ett riktigt jävla toa besök?! skooooooooooja. men dock är jag värd ett varmt bad. vilket jag snart ska ta! men först blir det lite ansiktsmask och sånt smått och gott. hur bra? mm, precis. svin bra! ni förstår nog mer eller mindre hur min dag ser ut? städa - bada - mysa i min rena säng, med rena kläder - film - sova! ooooonderbart ju.

imorgon är de jobb som står på schemat, både blomsterbuiken och spinningen. frågan är, kan jag spinna trots att jag är så såhär äckligt förkyld? hm .. jaja, vi får väl se hur det går. :) 

öhh, varför orkar jag inte skriva mer då?! ska äta snor nu och bajsa. hänka?! gooott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0