period.

jag är i en vill-ha-allt-period! vilket jag nästan alltid vill ändå. men just nu vill jag bara ha, ha, ha och ha! vill ha ett par till converse, vita, har jag bestämt mig för! det är den vanligast färgen, tror ni jag hittar några?! och när jag väl hittar några så har dom inte min strl. ): små fötter mandi? mm .. jag vill ha massa maxiklänningar, har dock beställt en, brun, men vill ha en till! sen har jag beställt silkesdroppar till håret från biosilk, och vill ha mer saker till håret! samt köpt kuren idag, och såklart vill jag ha mer saker inom hälsa. ge mig lite laxx? samt att jag beställde mina drömconverse igår, i fel strl! tror jag iallafall, har mejlat dom och frågat, är det fel så får jag avbeställa! ): mm .. och nu medans jag skrev detta inlägg så gick jag in och beställde en maxiklänning till, varför mandi? jo, för jag vill ha! sinnes snyggt. även i vinter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0