pengar?

nu har jag gjort något jag egentligen inte skulle ha gjort, jag har handlat. eller beställt från internet. en ljusbrun maxiklänning från modehus.nu, 421;- samt biosilk silkesdroppar för håret 202;- . . vilket blir 623;- vilket ändå är helt ok känner jag, ellor? sen kanske ni känner såhär: en maxiklänning? lite sent mandi? ja, dock! men det kommer väl fler somrar, inte sant? samt kan jag känna, en maxiklänning, converse, skinnjack, och stor mysig halsduk .. känner ni det med mig? visst väl det! tyvärr gick det inte att fixa en bild på klänningen, men ni kan ju alltid få länken.

http://modehus.nu/prod.php?id=14330&Kl%E4nning%20-%20Romina%20Long-MF356A%20brun



nu är det sängen som gäller! jobbar dubbelpass imorgon. vilket jag nog redan sagt? vilket fall som helst, jobbar 0900 - 1300, sen vidare för att jobba 1400 - 1800. mhm! men dagen, eller kvällen räddas genom att vara med babe. perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0