mm ..

jätte dåligt uppdatering nu det senaste dagarna, vet! men har inte riktigt haft tid för datan. illa mandi!

i måndags: jobbade jag, 1000-1400, sen hem direkt, käkade, mådde lite, sen iväg till träningen som jag börjat med igen - spinning! skönt. sen därefter träffade jag jossan, vi skulle gå hem men så blev det inte just pga vädret. så vi tog bussen till maxi, av där, jag handlade hårfärg och så, sen drog vi vidare hem till mig där jag toppade hennes hår! sen när hon gått hem så var det färgning av mitt hår, sen sängen direkt.

igår: jobbade jag, 1000-1400, sen samma där, mat osv sen vidare till träningen! sen mötte jag jossan för att vi skulle gå hem, vilket vi gjorde, men vi stoppade vid plantan för hon skulle till en kompis, och jag skulle möta martin! sen blev det martin, film, sängen och mys! toppen :)

idag: 0800-1300 blev det jobb, och egentligen skulle jag dragit iväg nu vid kvart i fem för att träna, men är sjukt trött. gick upp 0600 imorse, så är duktigt trött som ni förstår! samt att jag har en sak jag måste fixa som måste göras idag! :) så ska ändå gå en liten sväng med jossan! och nu börjar jag få ångest .. vill träna, ah, vafan, drar nog dit? :o ja, skickade nyss ett sms till jossan att jag ska träna! hah. beslutångest, hinner göra saken efter träningen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0