kiss baby.

hey alla. hur är det? hoppas att allt är bra. själv mår man som en kung. varit och tränat tillsammans med annica, och nu sitter man dessvärre på jobb. 15-23 en söndag är inte jätte skoj om jag ska vara ärlig. men vad gör man inte för lite cash? imorgon börjar jag 11:30, men vara på plats på gymmet runt 09:00 och köra ett pass innan jobb. efter jobb ska jag piska maria i gymmet. mycket ben och rumpa står på schemat, även en del cardio.

annars i veckan då? ja, imorgon vet ni ju var som händer. tisdag är det jobb 07:00-12:00, efter det är det gymmet som gäller och efter det blir det beroende på vädret en pw hem från stan tillsammans med jossie. om vädret inte tillåter en pw så antar jag att det blir snack och mys antingen hos henne eller hos mig. onsdag är jag ledig, och då ska jag låna/passa smulan (mina gamla chef's hund) ska ta med henne på en lång-runda, sen får vi hoppas att vädret är bra också. sen ska jag lämna av henne vid 17:30, vidare in till gymmet och träna tillsammans med maria, sen ska jag hålla i mitt 55 min's spinning pass. efter det lär jag nog mer eller mindra vara död! sen ledig på torsdag, nalkas det fint väder då så ska jag och mamma till köpenhamn och bara mår. gymmet därefter! sen jobbar jag kväll på fredag, 17-23, ändå rätt skönt om jag får säga det själv. lördagen blir det gymmet och resten utav dagen skall spenderas med fia. söndagen är rätt oklar än! väldigt planerad vecka känner jag nu, men ibland blir det så, eller har jag fel?

veckan som varit: nyårsafton firade jag tillsammans med annica, det var dricka, det var snack och skratt, det var musik, en runda hos fia och ett avslut i stan. hade super skoj, och jag tacka annica för det! ♥ dagen efter mådde jag inte som jag skulle. jag var så bakis och la i soffan exakt hela dagen (förutom när jag hämtade pizza) hoh! gick och la mig rätt tidigt, och somnade utan problem. onsdagen var det jobb som gällde, 11:00-17:00 och efter det var det gymmet och sen höll jag i min spinning. torsdags var jag ledig, så var på gymmet, sen handlade jag med mami och sen kom jessie hit för en mysis-kväll med tacos, en runda till maxi, massa mys, massa snack, ansiktsmask, och bara mådde. så som bara vi kan! sen nannade hon över här, vi gick upp hyffsat i tid, käkade god frukost, sen gick hon hem, och jag åkte till gymmet. avslutade min fredag med jobb 13:00-18:00, och sen blev det soffan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0