fredag.

äntligen fredag, och jag är ledig i helgen. kan det bli bättre! igår var jessie med på min spinning, var så kul att ha henne där. efter spinningen körde vi lite styrka tillsammans. efter det åkte vi till maxi, köpte lite nydder (nötter) och frukt. vidare hem till jessie, åt, snackade och bara mådde gott så-att-säga. vidare hem, och sen somnade jag som en stock. var så fruktansvärt trött!

idag gick jag upp 10:00, duschade och åt frukost i lugn och ro. tog bussen mot stan 11:14, och nu sitter jag på jobb. ska leverera här fram tills 18:00, men det är helt okey med tanke på att jag började 12:00 (: efter jobbet blir det gymmet. blir ett rygg och triceps pass. sen blir det mat och film ikväll, duger alldeles utmärkt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0