veckan.

känns nästan som att jag alltid har fullt upp alltså. dock gillar jag när det är liv och rörelse, så det vore mer eller mindre synd att klaga. veckan är fullbokad upp över öronen, jobb och träning idag, imorgon är det samma visa, samt mitt egna spinningpass, fredag är det jobb, och sen ska jag hoppa in och köra 45 min spiining istället för sanna, efter det ska jag raka vägen hem för lite mat tillsammans med familjen (mami och papi åker iväg i 2 veckor, hajdo!) på lördag är det kickoff med jobbet (actic, gymmet) det ska bli grymt skoj. vi ska fotas, så alla kunder kan se vilka vi är. (y) sen ska vi dra till med lite dricka, 3-kamp på laserdome, och sen mat på brooklyn, därefter nalkas nog mer eller mindre utgång. med andra ord kommer det bli en riktigt bra lördag, och lång då vi redan ska vara på plats runt 15:00. can't wait! behöver jag säga vad som händer på söndag? Zzz..

Kommentarer
Postat av: kebecka

Och jag är på plats 7:45.... ;D

2012-09-14 @ 11:44:49
URL: http://kebecka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0