today.

har ni vaknat än eller? själv har man varit vaken sedan 06:00, gick upp och tog en dusch, gjorde ve mig, bussen, och nu sitter man på jobb! det blev rätt sent igår, förstår knappt hur det kunde bli så sent, men spenderade mina timmar på gymmet, från 17:00-21:00! men tränade 3 pass igår, samt solade 2 gånger. haha, vilken iddi alltså, men gjorde det mest för att jag kunde. men först solade jag själv, sen frågade annelie om jag var sugen, och why not some little cancer? nä, men jag gjorde det bara för att. lär inte hända igen! efter all träning så blev det massa snack med annelie fram tills bussen gick, 21:35! blev tvätta, duscha och bums ner i sängen när jag kom hem,

just nu är det jobb som gäller som sagt, ska leverera här till 16:30. efter det är det raka vägen till gymmet. ska mer eller mindre köra samma som jag körde igår, bytar dock up spinningen mot crosstrainern. efter gymmet så tror jag att ni mer eller mindre förstår vad jag ska göra: bussen, tvätta mina träningskläder, duschen, sängen, ovanligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0