bitch, please..

men knappt kåta ni är på min blogg då. *puss!* har inte skrivit på år och dagar känns det som, men trots det är ni massa glada musikanter som klickar in på min blogg dagligen. ni är syyyper söta som läser min blogg, men det suger tot. att ni aldrig kommenterar. på mitt senaste inlägg ang. min vikt var ni fruktansvärt många som hade läst, men enbart 3 pers hade lämnat en kommentar, seriöst.. tror ni det är kul att blogga när ni inte kommenterar? vissa av er kanske bara vill lägga lill' näsan i blöt, vad vet jag, ni kommenterar ju som sagt inte..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag läser din blogg så jag känner kass motivation till att dra på gymmet! Fruktansvärt inspirerande är du ! :) fortsätt så :):)

2012-09-27 @ 15:52:43
Postat av: Sannaaaa

HEEEEJ DIN SNÖGGE JÄVEL! (skulle mest säga hej) <3

2012-09-27 @ 20:35:19
URL: http://butugly.devote.se
Postat av: Anonym

uppdatera meeera råååååååå!!!!!!!

2012-10-08 @ 21:40:41
URL: http://moajuliaeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0