try again.

ni var inte många som kommenterade, and it sucks. kollar man på statistiken så är ni bara fler och fler som läser min blogg, trots att jag inte ens uppdaterar (?!) men.. trots få kommentarer, så saknar jag faktiskt att blogga. så kommer nog försöka att börja igen. samt att ni är många som läser, så varför sluta.

just nu har jag lunck fram till 13,00, sen går jag på det igen fram till 17,00. efter det ska jag mer eller mindre springa till bussen, åka till gymmet och sen har jag spinningpass 17,30-18,00 istället för sanna. efter det ska jag raka vägen hem, lägga mig i ett bad och sen dyka ner i sängen. mest för att jag kan, och mest för att jag vill. key? bra. i veckan blir det mer eller mindre det gamla vanliga: jobba mig söndrig. träna, köpa dator med mami, och sen får vi se vad som mer händer. spontana, you know.

Kommentarer
Postat av: Ack

Tummen upp! :)

2012-10-16 @ 09:11:45
URL: http://letsdothisshiit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0