ni väljer.

gulligt utav er att besöka min blogg varje dag, trots 0% uppdatering. jag har mer eller mindre inte skrivit på 1-1,5 vecka. ursäkten till det är no-fakking-time! jobbar verkligen sönder. har 184,15h denna månaden, + mina 2 spinningpass, egen träning och.. inte mer, för jag hinner inte. it sucks to grow up so fast! jag är verkligen inte mig själv right now känns det som. mycket som snurrar runt i min skalle. både jobb och privata saker. men, jag vet att det går över, snart. så jag väntar på den dagen, (:

som jag skrivit innan, så är ni jätte många som läser min blogg, vilka är ni? men som jag också sagt, så är det inte ens kul att blogga längre, när ingen vågar/vill kommentera. så ni får en chans, om ni vill att jag ska fortsätta att blogga, så skriv då vad ni vill läsa om, annars, tack för mig, i'm checking out.

Kommentarer
Postat av: princessannikahär

jag läser ju, men för lite om jet tycker jag.

2012-10-11 @ 13:27:29
Postat av: Maggie

Jag läser och jag läser.....mest av nyfikenhet =)

2012-10-11 @ 14:10:13
Postat av: jennie

är inne ngn gång då&då, men du uppdaterar aaaldrig :( Är mest nyfiken så att man ej missar om du skulle skriva några bra tips om träning osv ;D

2012-10-11 @ 23:17:20
URL: http://jenniemalmgren.blogg.se
Postat av: Pauline

Jag läser allt!!! Skriv människa!! :D

2012-10-13 @ 00:12:59
Postat av: Månz

SKRIV SKRIV SKRIV!!!!!!!
Tkr verkligen du ska fortsätta skriva om allt möjligt din träning tex och kläder,skor allt annat möjligt som du sj oxå e intresserad av. :D sluta ej skriva bara :D
du e grym som gått ner så mkt i vikt :D kram

2012-10-13 @ 16:09:42
Postat av: ACK

Fortsätt skriv! Du är en sådan inspirationskälla! Skriv gärna hur du gått tillväga i din nedgång, håller själv på att kämpa och det är alltid "skoj" att se/ läsa hur andra gjort..!

2012-10-14 @ 22:58:05
URL: http://letsdothisshiit.blogg.se
Postat av: Maria

Hejsan, jag känner inte dig men klicka in på din blogg en gång och då tyckte jag att du skrev bra och roligt. Anledningen till jag aldrig kommenterar (och säkert många med mig) är för att jag LÄSER en blogg. Jag anser att det är du som ska skriva och inte jag... Jag läser för jag tycker du skriver intressant och om många bra saker. Jag har ingen mail, vilket man måste ha för att kommentera (så nu hitta jag bara på ngn) jag läser även andra bloggar, från andra personer som försörjer sig, personer som har 100 000 läsare, men som ändå har mellan 10-40 kommentarer per inlägg, ibland fler beroende om ämnet. Hur många kommentarer vill du ha för att känna dig nöjd? Sen påpekar du faktiskt ofta att du har många trogna läsare, varför inte nöja dig med det? Att du ser statistiken? Det var inte meningen att få det att låta som att jag klagar.. Menar bara att som läsare är det inte kul när du klagar när man faktiskt läser din blogg! & du skrev något om tips på vad du ska skriva..? Skriv vad du brinner för. Lägg upp ett tema för din blogg. Skriv detaljerat om hur du gick ner i vikt, träning? Vikter? Övningar och repetitioner? Hur tränar du idag? Tips på det? Skriv om dina kläder, eller bara precis vad du brinner för. Och om du vill blogga. Ta hand om dig.

2012-10-15 @ 13:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0