bad girl.

jag vet att ni bah; fakk vad tråkig hon är som aldrig uppdaterar! och jag kan bara säga en sak; j a g h å l l e r m e d e r! hur många gånger har jag inte sagt att jag ska bli bättre? tusen x tusen gånger, jag vet. men ännu en gång; jag ska försöka så gott det bara går.

på senare tid har inte jätte mycket hänt. ni vet hur det är; man går upp, man går till jobb, man går till gymmet, man tränar, man håller i spinning, man kommer hem, man duschar, man äter, och man sover - repeat!

en kul sak är att jag mer eller mindre ska skaffa eget, och det måste verkligen vara ödet. ska berätta för er hur det gick till; min mamma jobbar på hemköp, på stattena, och en dag hörde hon hur någon bara "..ja, jag äger den fastigheten!" och dagen efter kände hon bara "ja, vafan, jag går fram och frågar.." och som mamma sa; hon hade kunnat äga en fastighet var fan som. (och jag vill bo på tågaborg!) och vart äger denna människan en fastighet? jo, på tågaborg! och vilken gata? karl x gustav gata. säger inte namnet allt? kidding, men ändå inte.. hon har två stycken ettor lediga, och jag ska få kolla på båda. vill jag ha en utav dom, så får jag den jag vill ha. knappt glad! i och med att det är min första lägenhet, och jag ska ju bo själv, så passar en etta alldeles utmärkt. och som mamma sak; sköter man sig så kan man ju mer eller mindre säga till att om dom har en tvåa i framtiden, så skulle jag kunna tänka mig ett byte. så det är med 99% säkert att jag flyttar. det är både lycka och glädje, för jag trivs jätte bra hemma, men det är dags att flyga med egna vingar nu när jag snart blir 23 goa. men jag ser fram emot det väldigt mycke.

Kommentarer
Postat av: Månz


Vilken flyt du har :) hoppas du får en lgh där :)och tågaborg e ett bra område att bo på så de e perfekt :D håller tummarna för dig :) kram

2012-11-14 @ 16:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0