Före, och efter viktnedgång.

jag har fått önskelmål om att visar tydligare före och efter
bilder. och visst, det fixar vi vi börjar med..





här ser man tydligt och klart. svullen!



lägg märke till hur bred jag var, samt armarna!



svullen, svullen, svullen!



låren talar sitt tydliga språk..



.. ofräsh!



svullet, väldigt mycket..



ansiktet?





låren betydligt mindre.





krympt rejält över mage, lår, vader..





bilderna är tagna idag, på jobb.





två nya bilder som jag tog igår. lägg märke till hur smalt
ansiktet är..



säger inte bilden allt, egentligen?

ni ska veta att jag har inget emot att man är rund, mullig, eller dylikt. verkligen inte! men det klädde inte mig, och jag såg ohälsosam ut, samt ofräsh! det viktigaste är att ni mår bra, att ni trivs med er själva och att ni är stolta över er själva. bara för att detta var/är min dröm så kanske det inte är din, eller hur? om ni vill fråga mig något, så hör gärna inte det på sms eller facebook, okey? kommentera här på bloggen, så svarar jag er i ett inlägg. här nedan står det kommentera, bara att klicka där och skriva, okey? :) jag hoppas att ni känner att ni fick vad ni ville ha, och att ni ser skillnaden. jag har inte riktigt nått mitt mål än, men -20kg är en bra bit på vägen. jag vill gå ner till 50kg, när jag är där, så är jag klar med viktnedgången. jag lovar er, att resultatet är inte långt borta, och ni kommer få veta exakt hur det går. som sagt, har ni frågor, så fråga på :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vill först säga att du är så himla duktig! Läser din blogg hela tiden och har följt delar av din resa med vikten. Go girl!



Jag skulle vilja veta hur du har ändrat din kost? Vad ska man äta och vad bör man undvika?

2012-03-26 @ 21:16:59
Postat av: lotta

Lik din mor!

2012-03-26 @ 22:30:26
Postat av: lotta

Plus bra jobbat, det syns tydligt. Du är mkt duktig o en riktig snygging!

2012-03-26 @ 22:31:40
Postat av: jennie

Är så sjukt avundsjuk på att du lyckats! Är även sjukt glad för din skull!! Jag försöker själv vara lika duktig. Har gått ner sammanlagt 17 kg nu men har 20 kg till att gå ner. Några tips på att göra det snabbare och bättre? (Sluta med godis och sötsaker har jag redan gjort :D) Och än en gång, du är grym!!

2012-03-26 @ 23:32:06
URL: http://jenniemalmgren.blogg.se/
Postat av: V

go mandii ! :D fan vad grymt jobbat tjejen :D stolt hehe..

men nu förstår du nog att du Måste dela med dig dina tips till mig haha. träning, kost, annat? vad är det som fått dig att komma såhär långt på vägen? :)



pooossssss / Vevve

2012-03-27 @ 13:32:59
URL: http://shiny.blogg.se/
Postat av: Elin Hansson

Hej! Kom in på din blogg av en slump egentligen, men jag är precis i samma sits som du var i tidigare. Svullen och tråkig ser jag ut. Jag undrar hur du har tränat? Mitt problemområde är rumpan och låren och jag behöver verkligen tips på hur man lyckas :) du får jättegärna mejla mig :) och riktigt starkt jobbat av dig :) kram /Elin

2012-04-01 @ 14:43:13
Postat av: elin

precis hittat till din blogg. men shit va grymt jobbat! har också en del att gå ner.. en sak jag alltid undrat är hur det är med huden sen? hänger den? drar den ihop sig? vet att det är olika för alla men hur var det för dig? hur gjorde du för att gå ner i vikt? och hur snabbt gick det för dig :)riktigt tacksam för svar!

2012-04-03 @ 13:30:09
Postat av: Cecilia Eklund

Såååå duktigt gjort, och åh vad fin du är nu!!! Innan också men! :)

2012-04-03 @ 21:02:44
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fina, fina du - TACK! detta är precis vad jag behövde se just nu - är inne i en svacka och har ett enormt godis (choklad) sug! Ditt resultat är fantastiskt :) Mina lår SKA bort! ta hand om dig, kramar

2012-04-06 @ 20:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0