two-day.


vilken urusel jobbedag det har varit. vi har knappt hunnit andas idag alltså. suck! jag är sjukt seg i hela huet, och känner mig super trött. men endå är jag fruktansvärt glad, just för att livet är så sjukt bra. inte sant? jag skulle egentligen jobbat 0800-1500, vilket jag kunde känna "gud vad skönt!" men fick jobba över till 1700. efter det hade jag bestämt promenix tsm. med jossan, men död som var/är så ställde jag faktiskt in. ångest på den!

har nyss slängt på en ansiktsmask, packat ner mina träningskläder, bäddat om, och nu har jag ladat i sängen. vilket jag kan erkänna är väldigt skönt! ska fortsätta att ligga kvar här, sen blir det en dusch, skrubbning av hela kropp och lite lätt på med brun utan sol. vill inte bli gul! imorgon är det jobb som står på schemat, 0830-1700, efter det så ska jag till gymmet och avklara en timmes promenad där. 

veckan ser mer eller mindre likadan ut. jobb och powerwalks! (ett av mina tips till viktnedgång, promenad dagligen, ute eller inne! varför? för att vi är gjorda för att gå!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0