solen skiner i hjärtat.

hey! idag är det mörkt och tråkigt väder ut, men i mitt hjärta har aldrig solen lyst så skarpt. jag är så himla glad så det finns inte. igår när jag hade länkat till min blogg ang. min viktnedgång så hade jag besöktrekord på bloggen. så himla kul! samt att jag aldrig få så mycket fina kommentarer som jag får nuförtiden.. några har skrivit på min logg på face. några har skickat sms, och många har sagt till mig när jag mött dom. jag har sagt tack innan, men säger tack igen. ni är verkligen bäst, och ni gör mig peppad och fruktansvärt glad.

idag när jag gick upp så visade vågen att jag ytterligare gått ner 1kg, vet ni vad det innebär? det innebär att jag från start, tills nu, gått ner 20kg. detta är ren lycka för mig, och jag tackar mig själv för att jag klarat detta. enligt alla andras mening så är jag klar med min viktnedgång, men enligt mig själv vill jag ner lite till. men jag är snart där, jag är snart framme på min livs långa resa. jag är snart hemma..


Kommentarer
Postat av: omdd

kan du inte visa ditt matschema? hur äter du ? hur ofta tränar du ? :)

2012-03-25 @ 13:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0