nannig.

just nu sitter jag på jobb och jag är så fruktansvärt död, redan.. har lunch fram till 12:00, sen är det på det igen. jobbar till 17:00, efter det blir det som vanligt - powerwalk. idag blir det dock inne på gymmet istället för ute (vet att det är sjukt fint väder idag!) men måste till gymmet vilket fall som helst, så tänkte att jag ska ta en powerwalk där, sen lägga mig och sola i 30min. fräscht! sisådär är jag när det gäller solarium, men det är snyggast att vara brun, right? en bra brun utan sol, + solarium då och då är alldeles perfekt. hoho! kommer vara hemma runt 1900 tiden, och kommer vara totalt död. så mycket lär inte göras mer än att duscha och sen bosätta sig i sängen.. imorgon lär bli en helvetes dag. jobb 0800-1630. hålla i spinningen 1700-1730, samt hålla i min egna spinning 1800-1855. nämen, ha det eller?

denna vecka finns det inte mycket till fritid faktiskt. ha utbildning på actic/gymmet på lördag, 1100-1630. på söndag jobbar jag kväll, 1500-2300. trötta ut mig. haha! (: men när denna vecka är över så lättar det lite, skönt! det blir långledigt, och det allra bästa är att sofi kommer hem. ♥ sen har jag och jessie planerat in en jävla spa-dag, jag har besämt att vi ska göra allt som går att göra. scrubb/peeling, ansiksmask, fotmask, portömning, solning, en skvätt brun utan sol (haha?) hårinpackning.. har jag missat något? hoh. ska bli hur myys som helst. har även snackat lite löst med nennjie att ses och kolla över thailand. sugen liksom? det blir nog hur bra som helst. så, ge mig nästa vecka och du får en köss. okey? bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0