well, long time no see.

känns det helt ok att det var år och dagar sen jag skrev här eller? äsh, jag ska "försöka" att bli lite bättre.. just nu ruttnar jag mer eller mindre bort på jobb. började 07:00 och allt kan fan ha det. det var ren tur, för igårkväll var jag hundra på att det var 08:00 som gällde, men sen var det bara ren tur att jag gick ner och kollade. annars hade jag blivit 1h försenad idag. (y)

i helgen har jag spenderat några tusingar på kläder och dylikt på väla & i malmö. inte för att jag ville, men för att jag kunde! skattepengarna gjorde verkligen sitt ska jag tala om för er. hade även film/sovis mys med mini igår! det blev skräckis, och hon valde att hon inte ville cykla hem utan stannade hos mig över natten. dock slets hon upp 06:15 för min buss gick 06:33.. stackare!

idag är det som sagt jobb som gäller.. 07:00-16:00! skulle egentligen slutat 12:00, men varför skulle jag ha det så bra? 0_o efter jobb blir det raka vägen till gymmet och leka duktig där i 1-2h. efter det ska jag även unna mig en solning på 26 min. rätt ok att jag solar gratis va? men så bra har vi det som jobbar på actic gym. (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0