turn up the love.

äkta svenskt sommarväder, eller? "det blir vad man gör det till" 0_o absolut.. men även den positivast jävlen måste verkligen inse att med detta vädret finns det inget positivt.. spec. inte när det är så här exakt varje dag! ni bara måste erkänna, okey? bra. är det konstigt att folk får panne-panik och flyr landet? nej, absolut inte. jag är väl rätt nöjd att jag kommit/kommer iväg på två solsemestrar denna sommaren. vore synd att klaga, vore det inte? (:

anyway, sitter just nu på jobb, 09:00-18:00. inte så jätte skoj om jag själv får säga det, men det får gå. efter jobb så ska jag och världens bästa kille-pille-kompis åka till väla. jag ska inhandla det sista inför resan, efter det finns inte allt för mycket tid över, men ska packa det sista så det blir gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0