veckan.

måndag, knappt sugen eller? jobbar hela denna veckan, heldagar mer eller mindre. men det får funka, har trots allt varit ledig rätt mycket nu dom två senaste veckorna. och sen är det ju jul och allt och då blir man ju lite ledig. så.. vore trots allt synd att klaga!

i helgen fyllde jag år, och det firade jag med lite gäster och god mat. vilket passade mig alldeles utmärkt. avslutade kvällen med filmkväll. igår blev det väla en snabbis, och på kvällen blev det bio tillsammans med annika. vi såg hobbit och tryckte godis i hela 3 h. alltid mysigt med bio! (: efter det åkte vi åt vars ett håll. sedan innehöll kvällen inte mycket mer än sängen.

idag är det jobb som gäller, 09:00-18:00.. jag mer eller mindre avskyr den tiden, men annika jobbar också till 18:00 så vore ju synd och klaga, right annika? (; efter det ska vi ut och käka, jag, dennis och jenny. anledningen till det är för att dennis fyller år idag. grattis! efter det blir det raka vägen hem, och sängen, såklart!

denna veckan blir det mer eller mindre bara jobb, lite träning, ut och äta och sen har/kommer två utav mina bästa vänner hem. sofi har kommit hem och fredagen skall spenderas tillsammans med henne, sen kommer mina hem i helgen och antigen lördagen eller söndagen skall spenderas tillsammans med henne. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0